#yourfutureyourgrowth
Részletek hamarosan..
Kedves Partnereink, Résztvevőink és Érdeklődőink!
Az idei év sok változással, lemondással és elhalasztott eseménnyel járt, és nem kedvezett a rendezvényeknek sem, több elmaradt vagy online formában lett megtartva. Nekünk, a beneFit SHARE és beneFit Prize szervezőinek is meg kellett hoznunk a döntést a résztvevőink egészségének megóvása érdekében, ezért az idei évre tervezett eseményeinket elhalasztottuk.
A beneFit Prize 2019 pályázatunk és díjátadó gálánk sikerére való tekintettel, úgy döntöttük, hogy online nem kerülnek eseményeink megrendezésre, mert szeretnénk ha rendezvényeink teljes pompában tündökölhetnének. A korlátozásokat pozitív kihívásnak tekintettük a munkánk során és az időt kihasználva fejlesztünk, tökéletesítünk, hogy még szélesebb körű tudásmegosztást tudjunk létrehozni.
További információkért tájékozódjatok weboldalunkon vagy kövessétek a Facebook illetve Instagram oldalunkon közzétett híreket, információkat.
Hamarosan találkozunk!
4,5 millió munkavállaló
Ennyien dolgozunk 2020-ban Magyarországon.
25 iparágban, közel 10 féle foglalkoztatási módban, változatos háttérrel, képzettséggel, beosztással, élethelyzettel és végtelen kombinációjú igénnyel. 4,5 millió ember számára 4,5 millió fajta munkavállalói élmény létezik. Gyere és tanulj a legjobbaktól, hogy ők hogyan felelnek meg ezeknek az igényeknek.
Számos hazai és nemzetközi szervezet küzd a növekvő fluktuáció, a tehetséges munkavállalók bevonzásának és elkötelezettségének problémájával. A beneFit Prize az első olyan komplex pályázat Magyarországon, amely a vállalati egészségkultúra fejlesztésével kíván megoldást adni a kérdéskörre. A vállalati gondoskodás különböző elemeit vizsgálva évente díjazzuk a legkiemelkedőbb programokat. Hisz a gondoskodás immár versenyelőny, a munkavállalók jó közérzetét, egészségét ösztönző vállalati megoldások a munkaerőpiacon megkülönböztető védjeggyé váltak.
2019-es pályázatunkra közel 60 vállalat nyújtott be színvonalas pályamunkát, melyek közül a legjobb kezdeményezéseket érdemesnek tartunk a nagyközönség elé tárni. A beneFit Prize következő állomásaként szeretettel meginvitálunk minden érdeklődő vállalati döntéshozót és HR szakembert, hogy jöjjön el hazánk első beneFit Prize – A Munkaerő Legyen Veled! konferenciára, melyben a beneFit Prize 2019. díjazottjai osztják meg legjobb gyakorlataikat, tanácsaikat, avatnak be programjuk sikerességének titkába.
Célunk nem más, mint létrehozni az év legnívósabb HR eseményét, hogy a vállalati egészségkultúra és gondoskodás stratégiai prioritássá váljék minél több hazai és nemzetközi szervezetben!



Előadók


Sándor Irodánk általános igazgatója. Végzettsége tekintetében közgazdász, HR menedzser. Sándor 23 éve dolgozik a BKI Kft-nél, sportos életet él. Heti 2x teniszezik, fut és bringázik is.


A Jófogást, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu oldalakat is működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. HR igazgatója, mely a norvég Adevinta cégcsoport leányvállalata. HR-es pályafutása egy személyzeti tanácsadó vállalatnál indult, ahol kezdetben toborzás-kiválasztással foglalkozott, majd kölcsönzésben dolgozók HR feladatait látta el. 10 nagyon változatos év után, 6 éve váltott vállalati oldalra, és mélyedt el a coachingban, a vezetők és a szervezet fejlesztésében. Közel 3,5 éve a vállalat HR vezetője, ahol a stratégiai HR területekért, szervezetfejlesztésért, munkavállalói elégedettségért és megtartásért felel. Közreműködésével az Adevinta Hungary 2018-ban elnyerte a legszerethetőbb, 2019-ben pedig a legsportosabb munkahely címet.


2 kamaszlány édesanyjaként, és egy közel 2700 fős multinacionális vállalat HR vezérigazgató-helyetteseként nagyon fontos számára a munka és magánélet egyensúlyának kialakítása, valamint a fizikai és szellemi jólét megteremtése.
A minden napi stressz okozta kihívásokkal való küzdelem legjobb formájának az egészséges életmódra való törekvést tartja Zsuzsa.
Mivel magánéletében amúgy is nagy szerepe van a rendszeres mozgásnak, nagy örömére szolgált, hogy egy olyan komplex egészségőrző program élére állhatott, mint a Re-Charge.
A program elsődleges célja a mozgás, a feltöltődés és a helyes táplálkozás lehetőségének biztosítása a kollégák számára, mind e mellett a Re-Charge program pénzügyi, szakmai és emberi támogatást nyújt a Vodafone Magyarország dolgozóinak, azért, hogy munkájukon kívül közösen feltöltődhessenek és kicsit közelebb kerüljenek egymáshoz akár a különböző területeken dolgozó munkatársak is.


Született 1972-ben, közgazdász (1993. Pénzügyi és Számviteli Főiskola, 1995. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 1996. Janus Pannonius Tudományegyetem – jogi szakokleveles közgazdász jogász). Pályafutását az Electrolux Lehel Hűtőgépgyárban kezdte, majd 1997. január 1-től a Zwack Csoportban dolgozik, kezdetben humán managerként, majd később személyzetfejlesztési managerként. Felelős volt a toborzás, kiválasztás, valamint a képzések és egyéb HR projektek kitalálásáért, működtetéséért. 2018. augusztus 1-től humánpolitikai igazgató.


Az elmúlt 15 évben tevékenységem jelentős részét a munkavállalók egészségének, biztonságának és jóllétének javítása érdekében tettem. Elkötelezettje vagyok, és hiszek benne, hogy azok a nagyvállalatok akik egy politika, manifesztó, kiáltvány, vagy credo formájában megfogalmazzák alapelveiket, és eszerint cselekszenek, azzal egy olyan értéket teremtenek, ami üzleti sikereikhez vezet. Jelenleg a Vodafone munkavállalói jólléti programját, a Re-Charge programot menedzselem, mely az elmúlt években egy brand-é vált házon belül és házon kívül is. Az egyének jólléte, elégedettsége egyenes arányban van az elkötelezettségük szintjével, és a teljesítményükkel.
Németh-Harmati Gréta vagyok, az Unilever Employer Branding területét vezetem. Több, mint 3 éve dolgozom a vállalatnál, előtte az Aon Hewittnál tevékenykedtem. Nagyon szeretem az Unilevernél azt, hogy a cégünk nagy hangsúlyt fektet a munkavállalók boldogságára, a családias hangulatra és az egyénre. 2018-ban mint minden kolléga, én is részt vehettem egy belsős Purpose workshopon, ahol a kollégáimmal együtt kerestük önmagunkat, a miértjeinket. Néhány héten belül én is el tudtam már mondani mit miért csinálok, kialakult az egyéni célkitűzésem. Hogy milyen befolyással volt ez a mindennapjaimra és a munkahelyi jóllétemre, az előadásomból kiderül!


A Swicongroup Munkaügyi vezetője, aki ezen szerepkörében egyúttal Executive HR Business partner, Wellbeing specialist, és a teljes cégcsoport Integrált irányítási vezetője is. Privátban szerető társ, testvér és családi coach, aki egy nagylétszámú és szerteágazó „olaszos” família pozitív mindennapjaiért felel és biztosítja azt.
Több, mint 12 éves HR tapasztalat, két diploma és számos képzés után kitartóan képviseli és hiszi, hogy egy vállalkozás legfőbb motorja és értéke a munkatárs, akire figyelni kell. Elkötelezett híve a magas szintű munkavállalói élmény biztosításának, amely álláspontja szerint nem merül ki az irodai darts táblában, sőt nélkülözhetetlen alapja az igazán inspiráló munkakörnyezet és közeg, amelyben a dolgozó jól érzi magát, és nem nyűg felkelni és beérkeznie ebbe hétfő reggel. Folyamatosan kutatja a mindennapi munkahelyi megélést, hogy információt gyűjtsön arról: mivel lehetne még inkább elkötelezett, és dolgozni, teljesíteni akaró lojális munkatársakat bent tartani a cégcsoport szervezetében.


Végzettsége: Külkereskedelmi főiskola, közgazdász, külgazdasági szak, marketing szakirány. 1998 óta dolgozik a dm-nél, értékesítési területi vezetőként kezdte, majd szortimentmenedzser, azután cégvezető lett. 2017 óta a dm Kft. ügyvezetője, egyben HR- és régiósvezető is.


22 éve dolgozom első munkahelyemen, a kazincbarcikai vegyipari óriásnál, a BorsodChem Zrt-nél. 15 éves HR vezetői tapasztalattal rendelkezem, 2009. óta főosztályvezetőként számos HR rendszer kialakítását és bevezetését valósítottuk meg csapatommal. Közös munkánkat a szakma az elmúlt években Mentor Oscar, Felelős Foglalkoztatói, BeneFit Prize díjjal és Családbarát Munkahely címmel ismerte el.
A Vegyipari Ágazati Készségtanács elnökeként a szakképzés átalakítását is szívügyemnek tekintem.
Ádám békéscsabai felsőfokú személyügyi tanulmányai elvégzése után költözött Budapestre, majd egy személyzeti közvetítő, valamint egy egészségügyi szolgáltató cég érintésével került 2013-ban az akkor több e-commerce brandet (Árukereső, Vatera, Apród, PayU) magában tömörítő Allegro Group HR osztályára.
2015 óta az Árukereső dedikált HR-ese, aktív szerepet vállal a béren kívüli juttatási rendszer kialakításában és a munkavállalói elégedettséget, valamint egészséget támogató megoldások bevezetésében és folyamatos fejlesztésében.


Gyermekintenzívgyógyász, aneszteziológus, egészségügyi menedszer, kórházigazgató. Lassan 20 éve igazgatja az egyik legnevesebb hazai gyermekgyógyító intézményt, a Bethesda Gyermekkórházat. A Magyar Kórházszövetség egykori elnökeként, a Magyar Gyermekorvos Társaság átadó elnökeként széles egészségpolitikai látókörrel rendelkezik, ezt ötvözi saját vezetői tapasztalatával és az általa irányított hatszáz egészségügyi dolgozó iránti mély empátiával. Intenzívterápiás orvosként hamar megtanult dönteni élet-halál kérdésekben, miközben gyógyításban, vezetésben legfőbb fókusza mindig ugyanaz: az ember teljes valójában. A gyógyító teammunka erejében hisz, ez jellemzi az általa vezetett intézményt, és ez teszi egyedivé az ott tapasztalható munkahelyi kultúrát a mai viharos egészségügyben. 2010-ben a Magyar Köztársaság Érdemrend Lovagkeresztjét, 2016-ban Semmelweis díjat kapott. Házas, öt gyermeke, öt unokája van.


Zsuzsanna 2005-ben kezdte pályafutását az ExxonMobil magyarországi leányvállalatánál kontrolling területen. A cégnél eltöltött 15 év alatt számos vezetői pozíciót töltött be előbb pénzügyi-kontrolling területen, később energia kereskedelemmel kapcsolatos csapatokat vezetett. Jelenleg egy 75 fős, az ExxonMobil gáz forgalmazásának hátországát biztosító divízió élén áll.
Az ExxonMobil kiemelt fontosságot biztosít munkavállalói fizikai és lelki jólétére, átfogó egészségmergőrző programját a cég munkavállalóinak visszajelzése és kezdeményezései alapján folyamatosan fejleszti és bővíti. Zsuzsanna az ezzel foglalkozó csapat vezetői szponzora.


Pályafutását a Westel-nél kezdte 1997-ben, ahol közel 10 évet dolgozott üzletfejlesztési területen, majd ezután a Vodafone-hoz igazolt át, ahol üzletfejlesztési vezetőként hozzá tartozott többek között a Vodafone Mobiltárca bevezetésének előkészítése. 2014-től csatlakozott az OTP Mobil-hoz, ahol a fejlesztési és marketing terület irányításáért felelős ügyvezető helyettesként többek között a magyar piacon meghatározó szerepet kivívott Simple mobil kereskedelmi alkalmazás bevezetése fűződik a nevéhez.
Több, mint egy évet dolgozott Londonban, ahol a Cineworld Group nemzetközi digitális fejlesztéseit irányította, majd 2018 nyarán csatlakozott az Interticket csapatához ügyvezető igazgató-helyettesként.


A Dumaszínház társulatának tagja. Pszichológus, Szexuálpszichológus, HR Manager, Szabolcs megye önjelölt üdvöskéje, megrögzött élménykereső, enyhén narcisztikus és szociálisan túl kompatibilis személy. Stresszhelyzetben számos esetben mutatja Tourette szindróma jeleit, gátlástalansággal vegyes figyelmetlensége gyakran sodorja olyan helyzetekbe, melyekből csak órákig tartó smsezéssel tudja kivágni magát. A szinti pop, a trash és Phil Collins megrögzött rajongója, a társas interakciók szibillája, illetve a birtokos jelzős szószerkezetek ásza. Általában ő mondja, hogy rabló támadás, mert az ő hangja mélyebb.
Advisory board






A jegyértékesítés jelenleg szünetel!

early bird

precise watch

winter marmot

Csoportos jegy
3 jegy vásárlása esetén a 4. jegy ajándék.

Délutáni jegy (14:00-tól)
14:00-tól jogosít belépésre.
A résztvételi díj tartalmazza az előadások és az előadók videóinterjús anyagainak a megosztását, az ingyenes wifi használatot, két kávészünetet és a svédasztalos ebédet (kivéve délutáni jegy), goodbye bag-et!
A jegyek megvásárlására 4 lehetőséget kínálunk
Te is ebben hiszel?
Akkor tarts velünk! Változtassuk meg együtt a világot!