Bemutatkozás

Az All You Can Move SportPass (AYCM) a Humánpolitika.com közhasznú egyesülettel közösen 2019-ben megalapította a beneFIT Prize díjat az alábbi 2 tényező mentén:

  • A 20 éve működő AYCM azért tartotta fontosnak a díj életre hívását, mert meggyőződése, hogy ma egy vállalat társadalmi felelősségvállalása a munkavállalói egészségkultúrán kell, hogy alapuljon, hiszen az egészséges életmódra nevelés össztársadalmi érdek, melynek magyarországi elterjedéséhez erőteljesen hozzájárultak az egyre növekvő Klubtagság révén, hiszen megalakulásuk óta 500 ezer embert sikerült rávenniük a rendszeres sportolásra.

    A szabadidősport területén végzett önkéntes tevékenysége a társadalom számára olyan munka, mellyel közvetlen hatást gyakorol a fogyasztási szokásokra, sőt az általuk kitalált üzleti és értékesítési modellel alakítja azokat, immár divatot és szubkultúrát teremtve.
     
  • A Humánpolitika.com Közhasznú Egyesület 9. éve a HR szakma kihívásait kutatja, és jelen kor problémáira keresi a megoldásokat.

    Mivel úgy véli, hogy az a szervezet, mely hatékonyságnövelésre, profitmaximalizálásra törekszik,  annak a munkáltatói gondoskodást, s ebben a legfontosabb szerepet játszó vállalati egészségkultúrát felsővezetői elkötelezettséggel, vállalati szintű stratégiai prioritássá kell tennie, s már nem elég HR-gesztusként gondolni ezekre az intézkedésekre.

    A vállalati egészségkultúra ugyanis nem csak az egyén szintjén jelenik meg, eredményez produktívabb, kreatívabb, motiváltabb, kevesebbet betegeskedő munkavállalót, hanem értékteremtő spirálként megjelenik a vevői oldalon mint pozitívabb brand-image, mint jobb minőségű szolgáltatás, pénzügyi szinten pedig, mint nagyobb bevétel és kisebb költség, azaz magasabb jövedelmezőség.

    Makroszinten pedig egészségesebb és boldogabb társadalmat teremt.

E két mezsgye találkozása hívta életre a beneFIT Prize díjat, mely pharos kíván lenni a munkaerőpiac mindkét szereplője számára:

  1. A munkavállalók számára:

    A díj célja, hogy a vállalati gondoskodást láthatóvá tegye, üzenetet küldjön a pályakezdő vagy munkahelyet váltó munkavállalók számára azokról a tényezőkről, melyekről egy álláshirdetésben nem tudnak beszámolni, holott mégis ezek a „rejtett” faktorok segítenek a döntésben, és marasztalják sok évig a dolgozókat az adott vállalatnál, csökkentve ezzel a munkahelyi frusztrációt, stresszt, és az annyira rettegett fluktuációt.

    Mivel a díjazott munkáltatók védjegyként használhatják a logót, egyrészt magukat pozícionálva, másrészt pedig irányt mutatva a munkavállalók számára, ezzel lerövidítve az álláskeresés procedúráját. A védjegy segít számukra szelektálni a munkáltatók között, hogy könnyen megtalálhatják a nekik való munkahelyet, de leginkább a nekik való munkakörnyezetet.

    A vállalati egészségkultúra elemei egy regiszterbe kerülnek, s a munkavállaló ezt az alkalmazást használva választhatja ki a számára legbarátságosabb munkahelyet, azon szempontok alapján, melyek személyre szabottan, épp őneki a legfontosabbak.
  2. A munkáltatók számára:

    Szeretnénk bemutatni és a széles nyilvánosság elé tárni, azon kis,- közép-, és nagyvállalatokat, kik munkavállalóikat tartják a vállalat legfontosabb és legértékesebb szereplőinek, ezzel erősítve a cég munkaerőpiaci pozícióját a leendő munkatársak bevonzására, s a lojalitás erősítésére a már ott dolgozók számára is.

    A díjazott vállalatok példaként állhatnak minden sikerre törő szervezet számára, hiszen a jól megtervezett és átgondolt egészségkultúra lojalitást növel, a különlegesség érzetét kelti, s olyan plusz törődést közvetít, mely túlmutat a versenyképes fizetésen és a babzsákon.