Az ESG-teljesítmény egyre fontosabb tényező lesz a munkavállalók megtartása és elkötelezettségük növelése, emellett a fogyasztói bizalom szempontjából is.
A munkáltatóknak számolniuk kell azzal az elvárással, hogy stratégiai kötelezettségvállalásokat tegyenek a társadalmi felelősségvállalás és a környezetvédelem előmozdítására is. Ennek egyik oka, hogy erős összefüggések alakultak ki az ESG-teljesítmény, az üzleti érték és a működési teljesítmény között.
Az ESG hosszú távú vállalati stratégiaként jelenik meg a növekedés és a kockázatvédelem terén. Minden olyan szervezet első számú érdekeltje, amely jelentős átalakítási beruházásokat hajt végre az ESG területén, a saját emberei. Az alkalmazottak állnak a középpontjában minden olyan kapcsolatnak, amely az ESG-t sikeressé teszi - a beszállítókkal való együttműködéstől az ügyfelek kiszolgálásáig, a közösségi kapcsolatok ápolásától a szervezet jövőjének építéséig.
A teljes cikket elolvashatja az EUROPA DESIGN weboldalán!
https://europadesign.hu/cikkek/blog/mit_adhat_az_esg_a_munkavallaloknak