Mutatom, hogyan tedd boldoggá a munkavállalóidat!

Sajtóanyagok - Mutatom, hogyan tedd boldoggá a munkavállalóidat!

,,Minden rosszban van valami jó!" - tartja a mondás. És tényleg!

Bombabént robbant a hír tavaly nyáron: az eddigi megszeretett és megszokott cafeteria elemek 2019-től már nem kedvezményes adókulccsal adóznak, hanem bérként.

Mindezt akkor, mikor amúgy is lasszóval és katonai távcsővel keresik a toborzási specialisták a hadrafogható munkaerőt.

A helyzet különösen delikát…

Viszont mégis most izgalmas HR-esnek lenni: ki kell alakítani egy új, az új idők kihívásainak és a munkaerőpiac felé sebesvonatként közeledő Z-generáció igényeit is kielégítő packettet.

De hogyan?

Vegyünk pár babzsákot, meg egy csocsóasztalt? Vagy mi fenét csináljak, fogja a fejét a HR-es.

No, ennek a dilemmának a megoldására alapította meg a 20 éve béren kívüli juttatások sportszekciójában utazó AYCM SportPass a beneFit Prize elnevezésű díjat.

A díj azokat a kicsi a közepes és a nagy vállalatokat tünteti ki, kik már meglévő gyakorlataikat, megoldásaikat bemutatva mondják el, hogy ők hogyan tudják megszerezni, majd megtartani a tehetséges munkaerőt.

A 10 témakörben kiírt pályázatot neves szakmai zsűri bírálja el, majd a vállalatok egy-egy saját microsite-on mutathatják be a legjobb közösségépítő, lélekemelő praktikáikat, nekik vajon hogyan sikerül megtartani és boldoggá tenni a munkavállalóikat.

A megvalósított jóságok egy ötletládába kerülnek, melyből szabadon szemezgethetnek a HR-es szakemberek, a pályakezdőknek, álláskeresőknek pedig egy kiváló módszer arra, hogy testre szabhassák elvárásaikat a leendő munkáltatójukkal szemben.

A díjazott vállalatok pedig mint példaképek mutatkozhatnak be a nagy nyilvánosság előtt, ezzel építve brandjüket, s mágnesként vonzva az ügyes, dolgos munkaerőt.

A többi vállalat számára ezután már könnyebb lesz egy okos, pragmatikus és személyre szabott juttatási portfóliót összeállítani a munkavállalóik számára.

A pályázat kiírói reményei szerint mindezzel érvényre juttatják a benefitek eredeti célját: mely növeli a lojalitást, a különlegesség érzetét kelti, a gondoskodást a vállalat részéről; olyan plusz törődést, mely már túlmutat a versenyképes fizetésen és a babzsákon.