HRP Europe Kft.

52 szavazat
Mottó, misszió
"Több, mint disztribúció, Több, mint munkahely..."
Cégméret
Középvállalat (100-500 fő)
Iroda címe
1033 Budapest,
Huszti út 34.
Juttatásaink Gondoskodó Vállalatként
Pihenés és rekreáció
Szűrt víz/ásványvíz
Játékterem (pl. csocsó, xbox, pingpong, biliárd, darts)
Pihenőszoba/pihenősarok
Irodai masszázs vagy masszázsfotel
Céges üdülési támogatás
Tea filter biztosítása
Csapatépítő programok rendszeresen (online/onsite, kulturális, bowling, ottalvós, hangterápia)
Fizetés nélküli kiegészítő szabadság
Mentál-wellness
Business coaching
Munka-magánélet egyensúly programok
Dolgozói elégedettség mérés
Preventív előadások
Kikapcsolódást segítő pihenőtér kialakítása (pl. relaxációs szoba, masszázs fotel)
Egészségügyi szűrések
Egészségnap
Egészségügyi vizsgálatok támogatása
Védőoltások
Egészséges étkeztetés
Gyümölcs/zöldség nap
Italellátás
Céges reggeli/ebéd/vacsora
Dietetikai tanácsadás
Családbarát
Extra apa szabadság
Irodai bölcsőde/óvoda/gyermekmegőrző/gyereksarok/ játszószoba/baba-mama szoba
Kismama műszak speciális időbeosztással
Hosszabb távollét utáni reintegráló program
Kismamák számára is megtartható juttatási elemek
Bölcsődei/óvodai költségtérítés és/vagy beiskolázási támogatás
"Hozd a gyermeked a munkába" nap
Munkavállaló családtagjának halála esetén fizetett többletszabadság a törvényben meghatározotton túl és/vagy temetési hozzájárulás
Családi nap szervezése
Ajándékok és tematikus napok gyerekeknek ünnepekkor
Kapcsolattartás a kismamákkal az otthon töltött idő alatt
Munkaidőre/távmunkára vonatkozó kedvezmények
Edukáció
Karrier orientációs program
Mentor/buddy rendszer
Onboarding program
Belső tréningek/crosstréning
Talent management fejlesztések
Szakmai képzések
Vezetőképzés
Külföldi/belföldi tanulmányút
Rotációs program
Átképzés támogatása - cégen belüli területekre történő átképzés
Integrációs program megváltozott munkaképességűeknek
Nyelvtanulási támogatás
Munkakörnyezet
Fitball/térdeplőszék/gerinckímélő szék
Állítható magasságú asztal vagy monitor emelő
Antisztatikus szőnyeg
Közösségi tér
Pihenőtér kialakítása (pl. babzsák/függőfotel/csúszda/hinta)
Közlekedés
Tömegközlekedési támogatás
Fenntartható vállalati flotta- hybrid/elektromos gépjármű
E-autó töltőállomás
Akusztikai szempontok
Alacsony létszámú irodai terek kialakítása
Telefon szoba/Fókusz szoba
Egyéni zajvédelem (fülvédő, headset)
Természetes fény / Szemkímélő világítás
CSR (társadalmi felelősségvállalás)
Közösségi szerepvállalás és adakozás (pl. UNICEF, Greenpeace, helyi kórházak, iskolák, óvodák)
Pénzügyi tudatosság
Pénzügyi tudatosság tréning/előadás hitel/befektetés/megtakarítás témában
Egyéni tanácsadás/coaching pénzügyi tudatosság témában
Céges anyagi hozzájárulást nyújtunk az alábbiakban
Kedvezményes bankolási feltételek biztosítása (partneren keresztül)
Levegő minőség
Szabályozható hőkomfort
Korszerű légtechnika
Zöld környezet (kerthelyiség, park, élő növény fal)
Zero waste
Irodai termékek felhasználásának minimalizálása/ újrahasznosítás (e-számla, elektronikus aláírás, nyomtatópapír optimalizálás, újrahasznosított papírhasználat, kézszárító, nyomtató tonerek gyűjtése, használt kapszula gyűjtés)
Energiatakarékosság
Elektromos áram felhasználás optimalizálása (energiatakarékos izzó, mozgásérzékelő, fényviszonyokhoz igazodás, okos konnektor, energiatakarékos eszközök: hűtő, kávéfőző, mosogatógép)
Vízfelhasználás optimalizálása (pl. mozgásérzékelő szaniterek, mosogatógép)
Esélyegyenlőség
Határon túli magyarok és külföldiek alkalmazása
Utazás támogatás (belföld/külföld)
Nemtől független bérezési struktúra
Távmunka és HO. lehetőség
Megváltozott munkaképességű kolléga alkalmazása
Akadálymentesített iroda
Pályakezdők támogatása
Gyakornoki helyek biztosítása
Részmunkaidős foglalkoztatás
Béren kívüli juttatás
SZÉP kártya
Teljesítmény bónusz/jutalék
Utazási támogatás
Üzemanyag térítés
Bérlet/jegy támogatás
Közös használatú járművek (céges busz/pool/sharing/céges eszköz)
Egyéb béren kívüli juttatás
Szezonális finomságok
Cég saját termékét/szolgáltatását kedvezményes/ingyenes felajánlása
Céges jubileum
Hónap/ Év dolgozója elismerése/ premizálása
Milyen kommunikációs eszközökkel, csatornákkal éred el munkavállalóidat?
Virtuális kooperációs csatornák (pl. Teams, Webex, Zoom stb.)
Rendszeres dolgozói hírlevél
Céges chat-csoport/hírfolyam
Infoscreen
Technikai eszközök biztosítása (pl. mobiltelefon, laptop, tablet)
Digitalizáció egyéb
E-learning, online képzési-, fejlesztési programok
Családtagok hozzáadása a céges telefon-flottához
Mely vállalati folyamatokat digitalizáltátok?
HR folyamatok
Iratkezelés (pl. workflow, e-sign, iktatás)
Beszerzés/logisztika
Ügyfélszolgálat
Pénzügyi folyamatok
Sales/termékfejlesztés
Z generáció
Applikációs kommunikáció
Transzparens kommunikáció az előrelépési lehetőségekről
Egyetemi tanulmányok támogatása
Távmunka
Flexibilis munkarend
Trendi irodaberendezés
Játékok (pl. xbox)
Fesztivál/koncert/rendezvény (pl. autóverseny) belépők/kedvezmények
Iskolaszövetkezeti munkaviszony létesítése
Trendi csapatépítő programok
Employer branding video
Munkakörnyezet egyéb
Kutyabarát munkahely
Támogatja-e céged a kávét?
részben
Amire büszkék vagyunk
HRP, több mint munkahely. Több, hiszen amellett, hogy mindent megteszünk, hogy dolgozóink zavartalanul és hatékonyan végezhessék munkájukat, kiemelkedünk abban az átlagtól, hogy olyan közösséget építünk, ahol élmény a munkavégzés és adott az előrelépés .
Mivel foglalkozunk
A HRP Europe Kft. régóta kiegyensúlyozott stabil szereplője a piacnak, több, mint 160 képviselt gyártó és több, mint 3000 aktív viszonteladó partnerrel.Tevékenysége széles skálát ölel fel: a hardver és szoftver disztribúciótól a számítógép összeszerelésen át a különböző szolgáltatásokig, mint pl: szakmai tanácsadás, szerviz, outsourcing és pénzügyi szolgáltatások. Az igények változásával egyre több területre vonatkozóan jelenik meg a piacon Value Added Distributor-ként. A cégcsoport olyan széleskörű partnerbázissal rendelkezik, mely lefedi a magyar IT piac 90%-át. A partnereivel való szoros és jó kapcsolat ápolása, fejlesztése mellett célja a magyarországi informatikai kultúra színvonalának emelése. A több mint 140 szakmailag magasan képzett, tapasztalt kollégájának többsége a kereskedelem és a termékmenedzsment területén dolgozik. A főváros könnyen elérhető részén, korszerű, modern környezetben, 5000 m2 alapterületen biztosítja a vevők gyors és kényelmes kiszolgálását.
Így néz ki az irodánk
Ambassador
Pálné Molnár Eszter, Lukács Mária

Eszter és Marcsi gondoskodik cégünknél, hogy minden héten legyen friss gyümölcs, minden hónap első hétfőjén közös reggeli, és minden évben létrejöjjön az egészséghét. :) 

Közösségért tett erőfeszítéseink

Minden hónap első hétfőjén egy közös reggelivel kezdjük az új hónapot. 

A cégen belül évente rendezünk " egészség hetet" , idén Rubint Réka és lánya : Schobert Lara jött, hogy átmozgassa a kollégákat. :)

Legemlékezetesebb csapatépítőnk

Cégünk minden évben a Q4-es időszak elején rendez egy közös party-t a kollégáknak, ahova meghívunk egy sztár vendéget is. Tavaly Gáspár Laci járt nálunk, idén "Retro Party" keretein belül a Groovehouse együttes látogatott meg minket. 

Juttatásaink

Cégünk több céges autóval, rollerrel rendelkezik, megkönnyítve a munkába járást. Az irodában felfrissülésre is lehetőség van, fodrászunk és masszőrünk segítik a testi, lelki feltöltődést. Emellett angol nyelvoktatásra, távoli munkavégzésre, és egészségmegőrzési szűrő programokra is lehetőség van.

Karitatív tevékenységeink

Cégünk számára fontos, hogy segítse, támogassa a rászorulókat, ezért évente több alkalommal is támogatjuk az ilyen alapítványokat különféle közös gyűjtési akciókkal vagy felajánlásokkal.
 

Díjaink

" Családbarát munkahely" díj , 

Kincentric, " Legjobb munkahely díj" 2019, 2020

Irodai kiskedvencek

Cégünk szívesen várja a kisállatokat is. Rendelkezésre áll hátsó udvar a szaladgálásra, illetve akad számukra jutifalat, és játék is. :)

Jerusalema tánc challenge
Jerusalema tánc challenge

Szeretjük a modern kihívásokat is, ezért mi is megcsináltuk a Tik tok akkori trendi challenge-jét a Jerusalema-t. :)

Videó