RSM Hungary Adótanácsadó és Pénzügyi Zrt.

112 szavazat
Mottó, misszió
The Power of Being Understood - A megértés ereje
Cégméret
Középvállalat (100-500 fő)
Iroda címe
1139 Budapest,
Váci út 99-105. Balance Hall épület 4. emelet
Juttatásaink Gondoskodó Vállalatként
Sportoltatás
Sporteseményeken/versenyeken nevezési díj támogatás
Irodai jóga/torna
Céges zuhanyzó
Házi versenyek (pl. kilométergyűjtés, közös testsúlycsökkentés)
Egészségtudatos étkeztetés
Gyümölcs- / zöldségnap
Egészséges büfé- / menzaválaszték
Szűrt víz / italautomata biztosítása
Egészséges snack
Céges reggeli/ebéd/vacsora
Fűszernövény, konyhakert vagy gyümölcsfa az udvaron
Egészségügyi szűrések
Egészségnap
Manager szűrés
Munkavállalók támogatása és motiválása véradásra és vérplazmaadásra
Családi kedvezmények szűrőcsomagra vagy orvosi ellátásra (pl. kedvezménykártya)
Magán egészségbiztosítás nyújtása a munkavállalóiknak
Védőoltások
Biztosítások és pénzügyi tudatosság
Céges hitel biztosítása (speciális kamattal)
Kedvezményes bankolási feltételek biztosítása (partneren keresztül)
Munkakörnyezet
Magas ergonómiájú szinkronmechanikás munkaszék (állítható ülőlap és deréktámasz magasságú)
Álló munkavégzéshez kialakított munkaállomások száma arányaiban több, mint 30%
Állítható magasságú asztal vagy monitor emelőkar illetve notebook emelő minimum az asztalok felénél
Természetes fényhez közeli (maximum 5 méterre) munkaállomások száma minimum 80%
Telekommunikációt és videokommunikációt támogató, AV technikával jól felszerelt, hangszigetelt és belső visszhangosságot is kezelő tárgyalók
Az 1-2 fős phone booth kapacitás az összes íróasztalok számához mérten minimum 15% (pl. 4 db 1 személyes és 3 db 2 személyes=10 fő kapacitás)
Fókusz szoba/fülke
Hangelnyelő paravánok, befüggesztett panelek, térben álló puha, vagy porózus felületű térelválasztók alkalmazása
Gépészet által nyújtott rugalmasság különböző hőfokú zónák kialakításához, illetve paraméterek naplózása (ESG "E" pillér támogatása)
Asztal / tárgyaló / közösségi tér foglalására szoftver / applikáció, amely valós időben tájékoztat az iroda és home office felhasználókról
Ablaknyitási lehetőség
Kerthelyiség / terasz / park
Élő növényfal vagy egyéb biofíliai megoldások, motívumok
Külső szakember által gondozott kaspós szobanövények
Mentál-wellness
4 napos munkahét
Life coaching
Business coaching
Pszichológussal vagy mentálhigiénés szakemberrel konzultáció
Munka-magánélet egyensúly programok
Coaching szemléletű vezetés
Preventív előadások
Kikapcsolódást segítő pihenőtér kialakítása (pl. relaxációs szoba, masszázs fotel)
Pihenés és rekreáció
Saját kávézó/bár
Szűrt víz/ásványvíz
Játékterem (pl. csocsó, xbox, pingpong, biliárd, darts)
Pihenőszoba/pihenősarok
Irodai masszázs vagy masszázsfotel
Teafilter biztosítása
Csapatépítő programok rendszeresen (online/onsite, kulturális, bowling, ottalvós, hangterápia)
Fizetés nélküli kiegészítő szabadság
Kreatív foglalkozások (workshopok, könyvklub, kézműves foglalkozások stb.)
Jutalom utazás céges finanszírozása
Jogbiztonság
Írásban rögzített, aktuális belső szabályzatok, folyamatleírások és eljárásrendek a felelősségi körök megjelölésével
Etikus üzletre vonatkozó kódex
Magatartási kódex
Környezetvédelmi és fenntarthatósági intézkedések
Szerződéskezelő rendszer
Saját jogi osztály (a belső folyamatok nem kerülnek kiszervezésre)
Külső jogi tanácsadó
Rendszeres jogi auditok
Jogi kockázatkezelési folyamat
Munkavállalók jogi oktatása (jogszabályok naprakész ismeretének biztosítása)
Dolgozó részéről igénybe vehető egyéni jogi tanácsadás (pl. EAP részeként)
Céges flotta kárügyintézése
Adatkezelési szabályzat (GDPR kompatibilis)
Adatkezelési gyakorlat (adatvédelmi incidensek kezelése)
Kijelölt adatvédelmi tisztviselő (DPO) (akkor is kérjük megválaszolni, ha nem előírás a DPO jelenléte)
Rendszeres adatvédelmi hatásvizsgálat (DPIA)
Adatmegőrzési politika
Intézkedések a cég informatikai rendszereinek és a személyes adatok és üzleti információk biztonsága érdekében
Fenntarthatóság és CSR
Tömegközlekedési támogatás
Fenntartható vállalati flotta- hybrid/elektromos gépjármű
E-autó töltőállomás
Közösségi szerepvállalás és adakozás (pl. UNICEF, Greenpeace, helyi kórházak, iskolák, óvodák)
Élelmiszer pazarlás elleni intézkedések (jótékonykodás, edukáció, gyűjtőpont)
Szelektív szemétgyűjtés a munkahelyen (pl. újrahasznosítható-, komposztálható-, veszélyes hulladék)
Irodai termékek felhasználásának minimalizálása/ újrahasznosítás (e-számla, elektronikus aláírás, nyomtatópapír optimalizálás, újrahasznosított papírhasználat, kézszárító, nyomtató tonerek gyűjtése, használt kapszula gyűjtés)
Öko-barát takarító termékek
Egyszerhasználatos műanyag visszaszorítása, újrahasznosítható termékek használata legalább 50%-ban
Elektromos áram felhasználás optimalizálása (energiatakarékos izzó, mozgásérzékelő, fényviszonyokhoz igazodás, okos konnektor, energiatakarékos eszközök: hűtő, kávéfőző, mosogatógép)
Vízfelhasználás optimalizálása (pl. mozgásérzékelő szaniterek, mosogatógép)
Megújuló energiák használata (pl. geotermikus fűtés, napenergia)
Edukáció
Karrier orientációs program
Mentor/buddy rendszer
Onboarding program
Belső tréningek/crosstréning
Szakmai képzések
Soft skill tréningek
E-learning anyagok
Vezetőképzés
Irodai könyvtár
Nyelvtanulási támogatás
Családbarát
Extra apa szabadság
Irodai bölcsőde/óvoda/gyermekmegőrző/gyereksarok/ játszószoba/baba-mama szoba
Kismama műszak speciális időbeosztással
Bölcsődei/óvodai költségtérítés és/vagy beiskolázási támogatás
Munkavállaló családtagjának halála esetén fizetett többletszabadság a törvényben meghatározotton túl és/vagy temetési hozzájárulás
Ajándékok és tematikus napok gyerekeknek ünnepekkor
Kapcsolattartás a kismamákkal az otthon töltött idő alatt
Munkaidőre/távmunkára vonatkozó kedvezmények
Esélyegyenlőség
Utazás támogatás (belföld/külföld)
Lakhatási támogatás (munkásszálló, albérlet)
Nemek egyensúlya (pl. női vezetői programok)
Nemtől független bérezési struktúra
Távmunka és HO. lehetőség
Megváltozott munkaképességű kolléga alkalmazása
Akadálymentesített iroda
Pályakezdők támogatása
Gyakornoki helyek biztosítása
Részmunkaidős foglalkoztatás
Jogi tanácsadás
Béren kívüli juttatások
Engedi a cég, hogy dolgozó dönthessen arról, hogy milyen juttatási elemeket tartalmazzon a juttatási rendszer
Vannak olyan elemek a juttatási rendszerben, melyeknél a széles körű felhasználhatóság fontosabb, mint a költségmegtakarítás (pl. egészségpénztár, csekély értékű ajándék, stb.)
Olyan juttatási elem biztosítása, amit nem a dolgozó, hanem valamelyik hozzátartozója tud felhasználni.
Digitalizáció
Új munkavállaló adminisztrációja, munkaügyi szerződések generálása
Pre és/vagy onboarding folyamat online rendszerben, online safety oktatás és vizsga
HR folyamatok (self service lehetőség - szabadságigénylés, beosztás, változás bejelentés, egyéb igénylés leadás és válaszadás)
E-learning, online képzési-, fejlesztési programok, Online igénybe vehető tanácsadási-, edukációs felületek
Virtuális kooperációs csatornák (pl. Teams, Webex, Zoom stb.)
Rendszeres dolgozói hírlevél (email)
Dolgozói közösségi csoportok vagy csoportos chatek, amelyekben a kollégák szabadon, több témában is kommunikálhatnak egymással (platformon, chatfelületen vagy közösségi felületen)
Infoscreen, kihelyezett self service kioszk
Technikai eszközök biztosítása (pl. mobiltelefon, laptop, tablet)
Közösségépítő játékok (kvízek, szavazások, tippjáték, mozgáskihívás)
Belső podcast, vlog, CEO blog
Z generáció
Transzparens kommunikáció az előrelépési lehetőségekről, éves képzési terv
Gyakornoki program, hallgatók foglalkoztatása
Távmunka
Trendi irodaberendezés, open office
Játékok (pl. xbox)
Fesztivál/koncert/rendezvény (pl. autóverseny) belépők/kedvezmények
Trendi csapatépítő programok, csapatversenyek (pl. Ultrabalaton)
Employer branding video (szakmák, karrierlehetőségek bemutatása)
Digitális wellbeing
Mentális egészség támogatás
Egészségbiztosítás
AI hozzáférés támogatása
Munkavállalói kommunikációs platform, intranet
Van lehetőség a vállalatnál egy héten belül pszichológussal konzultálni
Online pszichológus biztosítása a munkavállalóknak (nem telefonhívás)
Kreatív, innovatív HR megoldások
Elfogadó, ítélkezésmentes, támogató vezetés belső szabályzatban dokumentált módon
360 fokos értékelési rendszer alkalmazása
Munkavállalók jóllétével foglalkozó részleg/ csoport
Nagykövetek, ambassadorok, influencerek jelenléte
Rugalmas műszakbeosztás az egyéni igényekhez alakítva
4 napos munkahét
Amire büszkék vagyunk
Legnagyobb büszkeségünk a csapatunk. Az RSM kultúrájában központi szerepet játszik a közösség és az összetartás, amelyet az RSM DNS-e határoz meg. Ez azt jelenti, hogy amikor egy kolléga támogatásra szorul – legyen az belső segítség vagy külső szakmai támogatás –, mindig egy emberként állunk ki egymásért. Az RSM közössége nemcsak a munkahelyi feladatokban, hanem a mindennapi életben is összetartó erőt jelent. A kollégák számára ez a támogató légkör biztosítja, hogy a szakmai kihívások során is mindig számíthatnak a csapatra, és közösen oldják meg a felmerülő problémákat.
Ami igazán különlegessé teszi az RSM-et, az a szervezeti struktúrában és a mindennapi működésben megjelenő közös értékek, mint a kíváncsiság, a kritikus gondolkodás, a gondoskodás és a bátorság. Ezek az értékek biztosítják, hogy folyamatosan fejlődjünk, innovatív megoldásokkal álljunk elő, és mind az ügyfelek, mind a munkatársak számára a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk.
Mivel foglalkozunk
Számvitel, adótanácsadás, bérszámfejtés, M&A, cégértékelések, átvilágítások, digitális adózási megoldások: ezek az RSM Hungary alappillérei. A magas szintű szakmai igényességgel végzett munka eredményeként társaságunkat mára a magyar tanácsadói piac egyik kiemelkedő tanácsadójaként tartják számon.

Azért, hogy teljes körű pénzügyi tanácsadással álljunk ügyfeleink rendelkezésére könyvvizsgálói társirodánk, az RSM Hungary Könyvvizsgáló Zrt. szolgáltatásai egészítik ki tevékenységünket. Jogi képviseleti és tanácsadási szolgáltatásainkat pedig a cégcsoport együttműködő jogi partnere, az RSM Szűcs & Partnerei ügyvédei látják el.
Így néz ki az irodánk
Ambassador
Véh Dóra

Dóri közel négy éve csatlakozott az RSM csapatához, és már kezdetektől azonosult az RSM alapelveivel. Pszichológia tanulmányai mellett kezdetben gyakornokként, majd főállásban dolgozva, a "Megértés erejével" (The Power of Being Understood) vezérelve vesz részt minden HR feladatban, kollégáink bármilyen kérdésben számíthatnak rá. Dóri kiemelkedő szerepet játszik abban, hogy az RSM közösség értékei nemcsak belső kommunikációnkban, hanem a közösségi média felületeinken is megjelenjenek.

Az Instagramon és a LinkedIn-en a Z generáció nyelvén kommunikálja, mit jelent az RSM közösségéhez tartozni, hogyan élhető meg az RSM-DNS a mindennapokban. Ezen túlmenően számos céges program és közösségi esemény szervezésében vállalt szerepet, gondoskodva arról, hogy minden korosztály és érdeklődési kör számára biztosítva legyen a közösségbe való bekapcsolódás. Elkötelezettségével és hitelességével Dóri méltán érdemli ki a Benefit Ambassador címet, hiszen kiemelkedő képviselője az RSM értékeinek. 

Közösségért tett erőfeszítéseink

Cégünk számos közösségi programmal támogatja a munkavállalók közötti összetartást és a közös élményeket. 

Nagy sikernek örvend a Recharge program, amely lehetőséget ad a munkatársaknak, hogy közös érdeklődési körük alapján szabadidős tevékenységeken vegyenek részt, mint például koncertek, sportesemények, színházi előadások, amelyeket a cég teljes mértékben támogat. A céges workshopok, szezonális reggelik, kézműves foglalkozások, és közös sportolás (Fitness kihívás, Futóversenyek) rendszeresen megrendezésre kerülnek, ahol a kollégák kötetlen formában is erősíthetik a kapcsolataikat. Az ünnepi időszakokhoz kapcsolódó reggelik, például a karácsonyi és húsvéti alkalmak, különösen népszerűek.

Mindezt megkoronázza az évente megrendezett RSM Day, ahol a világ összes RSM irodája egy közös tematika mentén ünnepel. Ez az esemény lehetőséget ad arra, hogy a globális közösségünk egyszerre ünnepelje a közös sikereket, a különböző irodák közötti kapcsolatokat, és erősítse a nemzetközi RSM közösséget.

Legemlékezetesebb csapatépítőnk

Számunkra a csapatépítő események kiemelkedő szerepet játszanak a kollégák közötti együttműködés erősítésében és a csapatkohézió fokozásában. Ezek a rendezvények mindig különleges helyszíneken és változatos tematikával kerülnek megrendezésre, hogy munkatársaink új élményekkel gazdagodhassanak, és jobban megismerjék egymást. 

A 2023-as csapatépítő helyszíne Fehérvárcsurgó volt, ahol a Károlyi-kastélyban zajló kreatív tervezési feladatok során kollégáink egy 19. század végi birtokot keltettek életre makett formájában. A nap fénypontja az volt, amikor az egyes csapatok alkotásai egy egésszé álltak össze, bemutatva a fantasztikus csapatmunkát és kreatív ötleteket.

2024 szeptemberében a szűnni nem akaró eső ellenére a Tordasi Westernfaluban tartottuk meg csapatépítőnket, ahol a kollégák különböző műfajokban 4 perces kisfilmeket készítettek. A western hangulatú esemény finom ételekkel és jelmezekkel tette emlékezetessé a napot.

https://youtu.be/NtWEXGdxbho,  https://youtu.be/qzFIb5PzKzY

Juttatásaink

Cégünk széleskörű juttatási csomagot biztosít, amely a kollégák mindennapi igényeihez igazodik. A rendszer része a cafeteria, a céges autó, kedvezményes GreenGo használat, és a céges rendezvényeken való részvétel. Kiemelten támogatjuk a munkatársaink szakmai fejlődését továbbképzésekkel és a szakmai konferenciák finanszírozásával, valamint a hűséget ajándékutazásokkal díjazzuk, amelyeket 5, 10, 15 és 20 éves munkaviszony esetén biztosítunk.

Két különleges juttatásunk, amelyre büszkék vagyunk:

  1. Albérleti programunk, amely fiatal munkatársaink számára jelentős segítséget nyújt az RSM tulajdonában lévő, az iroda közelében található lakások kedvezményes bérlésével. Ez nemcsak a költségek csökkentésében segít, hanem a munkahelyi elérhetőségükben is.
  2. A Sabbatical Program, amely lehetőséget biztosít a legalább 7 éve nálunk dolgozó kollégák számára, hogy 2 hónapos fizetett szabadságot vegyenek ki, ezzel támogatva hosszú távú pihenésüket és feltöltődésüket.
Karitatív tevékenységeink

Az RSM karitatív tevékenységeibe aktívan bevonjuk munkatársainkat is. Hagyományos akciónk az RSM sütivásár és a Luca-napi tombola, melyekből befolyt összeget kollágáink szavazatai alapján ajánljuk föl minden évben egy alapítványnak. Korábban a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálatot támogattuk, majd 2023-ban RSM kollégái összesen egymillió forintot ajánlottak fel a Csodalámpa Alapítvány a GyógyBűvészet programjának, míg idén a Csillagház Alapítvány működését segítettük a kollégák hozzájárulásának eredményeként.

Minden évben megrendezzük a Csúnyapulcsi Napot, ami nemcsak egy vidám esemény, hanem egy nagyszabású karitatív gyűjtés is, amely során rászorulóknak és menhelyeknek adományozunk meleg ruhákat, cipőket, takarókat és egyéb tárgyakat. 

Az idei RSM World Day mottója: "It's time to give back”, ami a globális közösségünk társadalmi felelősségvállalására hívja fel a figyelmet. Az önkéntes munka, jótékonysági akciók, közösségi projektek, amelyek célja, hogy visszaadjuk a társadalomnak.

Díjaink

Díjak, elismerések

  • Kalocsai Zsolt, az RSM Hungary Zrt. elnök-vezérigazgatója -  a LEADER OF THE YEAR  abszolút győztese, 2023 |  Bizalmi Kör
  • RSM Hungary -  "COMPANIES FOR THE FUTURE" Középvállalati kategória, fődíj , 2022 | Joint Venture Szövetség
  • Kalocsai Zsolt, az RSM Hungary Zrt. elnök-vezérigazgatója - ÉV VEZÉRIGAZGATÓJA, az RSM Hungary Zrt. az ÉV PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÓJA, 2021 | CEO Awards Hungary
  • RSM Hungary - Az ÉV IRODÁJA Nagyvállalati Díj, 2020  

Szakmai szervezetek

Több szakmai szervezet munkájában is részt veszünk vezetőségi tagként:

FBN-H | Felelős Családi Vállalatokért Magyarországon Egyesület

GAUE | Grémium az Utódlásért Egyesület

JVSZ | Joint Venture Szövetség

 

 

Irodai kiskedvencek

Kutyabarát irodaként szívesen látjuk kiskedvenceinket. 

Nem csak az irodában szeretjük az állatokat, hanem minden évben támogatjuk a menhelyen élő kutyusokat: állateledelekkel, játékokkal,  és eszközökkel - póráz, tálak, gyógyszerek, takarók - amit az irodában gyűjtünk, és adunk át a menhely számára.