TOPdesk Magyarország Kft

40 szavazat
Mottó, misszió
Your guides to service excellence
Cégméret
Kisvállalat (25-100 fő)
Iroda címe
1056 Budapest,
Váci utca 81
Juttatásaink Gondoskodó Vállalatként
Sportoltatás
Közös kirándulás, túrázás
AYCM céges támogatással
Irodai jóga/torna
Céges zuhanyzó
Egészségtudatos étkeztetés
Gyümölcs- / zöldségnap
Alternatív menük (laktóz-/tej-/gluténmentes, vegetáriánus és vegán)
Szűrt víz / italautomata biztosítása
Egészséges snack
Céges reggeli/ebéd/vacsora
Egészségügyi szűrések
Manager szűrés
Munkavállalók támogatása és motiválása véradásra és vérplazmaadásra
Családi kedvezmények szűrőcsomagra vagy orvosi ellátásra (pl. kedvezménykártya)
Magán egészségbiztosítás nyújtása a munkavállalóiknak
Biztosítások és pénzügyi tudatosság
Biztosítás üzleti utak esetén
Munkakörnyezet
Rendelkezik a vállalat környezeti wellbeing stratégiával
Magas ergonómiájú szinkronmechanikás munkaszék (állítható ülőlap és deréktámasz magasságú)
Álló munkavégzéshez kialakított munkaállomások száma arányaiban több, mint 30%
Állítható magasságú asztal vagy monitor emelőkar illetve notebook emelő minimum az asztalok felénél
Természetes fényhez közeli (maximum 5 méterre) munkaállomások száma minimum 80%
Telekommunikációt és videokommunikációt támogató, AV technikával jól felszerelt, hangszigetelt és belső visszhangosságot is kezelő tárgyalók
Fókusz szoba/fülke
Teljes fület takaró 3-6 órás használatra alkalmas zajvédelmi fejhallgató
Asztal / tárgyaló / közösségi tér foglalására szoftver / applikáció, amely valós időben tájékoztat az iroda és home office felhasználókról
Ablaknyitási lehetőség
Külső szakember által gondozott kaspós szobanövények
Mentál-wellness
Life coaching
Business coaching
Munka-magánélet egyensúly programok
Dolgozói elégedettség mérés
Coaching szemléletű vezetés
Közös relaxációs programok szervezése (pl. hangfürdő, meditáció, jóga…)
Preventív előadások
Kiégés témában előadás/konzultáció
Idő-menedzsment tréning
Kikapcsolódást segítő pihenőtér kialakítása (pl. relaxációs szoba, masszázs fotel)
Pihenés és rekreáció
Szűrt víz/ásványvíz
Játékterem (pl. csocsó, xbox, pingpong, biliárd, darts)
Pihenőszoba/pihenősarok
Irodai masszázs vagy masszázsfotel
Teafilter biztosítása
Csapatépítő programok rendszeresen (online/onsite, kulturális, bowling, ottalvós, hangterápia)
Fizetés nélküli kiegészítő szabadság
Kreatív foglalkozások (workshopok, könyvklub, kézműves foglalkozások stb.)
Jogbiztonság
Írásban rögzített, aktuális belső szabályzatok, folyamatleírások és eljárásrendek a felelősségi körök megjelölésével
Etikus üzletre vonatkozó kódex
Magatartási kódex
Környezetvédelmi és fenntarthatósági intézkedések
Szerződéskezelő rendszer
Külső jogi tanácsadó
Jogi kockázatkezelési folyamat
Munkavállalók jogi oktatása (jogszabályok naprakész ismeretének biztosítása)
Adatkezelési szabályzat (GDPR kompatibilis)
Adatkezelési gyakorlat (adatvédelmi incidensek kezelése)
Kijelölt adatvédelmi tisztviselő (DPO) (akkor is kérjük megválaszolni, ha nem előírás a DPO jelenléte)
Rendszeres adatvédelmi hatásvizsgálat (DPIA)
Adatmegőrzési politika
Intézkedések a cég informatikai rendszereinek és a személyes adatok és üzleti információk biztonsága érdekében
Fenntarthatóság és CSR
Fenntartható vállalati flotta- hybrid/elektromos gépjármű
Fenntarthatósági jelentés- etikus és átlátható, kitűzött célok folyamatos megvalósítása
Közösségi szerepvállalás és adakozás (pl. UNICEF, Greenpeace, helyi kórházak, iskolák, óvodák)
Érzékenyítő programok (pl. SNI gyerekek támogatása, állatmenhely látogatás)
Önkéntes napok szervezése/önkéntesek toborzása (idősek, egyedülálló szülők, gyermek otthonok, kutya sétáltatás, faültetés)
Környezettudatosságra ösztönző edukáló programok/kihívások szervezése
Élelmiszer pazarlás elleni intézkedések (jótékonykodás, edukáció, gyűjtőpont)
Szelektív szemétgyűjtés a munkahelyen (pl. újrahasznosítható-, komposztálható-, veszélyes hulladék)
Irodai termékek felhasználásának minimalizálása/ újrahasznosítás (e-számla, elektronikus aláírás, nyomtatópapír optimalizálás, újrahasznosított papírhasználat, kézszárító, nyomtató tonerek gyűjtése, használt kapszula gyűjtés)
Elektromos áram felhasználás optimalizálása (energiatakarékos izzó, mozgásérzékelő, fényviszonyokhoz igazodás, okos konnektor, energiatakarékos eszközök: hűtő, kávéfőző, mosogatógép)
Vízfelhasználás optimalizálása (pl. mozgásérzékelő szaniterek, mosogatógép)
Edukáció
Karrier orientációs program
Mentor/buddy rendszer
Onboarding program
Belső tréningek/crosstréning
Talent management fejlesztések
Szakmai képzések
Soft skill tréningek
E-learning anyagok
Vezetőképzés
Átképzés támogatása - cégen belüli területekre történő átképzés
Irodai könyvtár
Nyelvtanulási támogatás
Családbarát
Extra apa szabadság
Hosszabb távollét alatti/utáni reintegráló program
Kismamák számára is megtartható juttatási elemek
Családi nap szervezése
Ajándékok és tematikus napok gyerekeknek ünnepekkor
Kapcsolattartás a kismamákkal az otthon töltött idő alatt
Munkaidőre/távmunkára vonatkozó kedvezmények
Esélyegyenlőség
Utazás támogatás (belföld/külföld)
Nemek egyensúlya (pl. női vezetői programok)
Nemtől független bérezési struktúra
Távmunka és HO. lehetőség
Gyakornoki helyek biztosítása
CSR programok (pl.: véradás)
Előítéletek felszámolását segítő tréning/edukáció
Részmunkaidős foglalkoztatás
Béren kívüli juttatások
A juttatási rendszerünk üzemeltetésének teljes költsége kedvezőbb, mintha azt bérben fizetnénk ki dolgozóink részére.
Digitalizáció
ATS rendszer használata
Új munkavállaló adminisztrációja, munkaügyi szerződések generálása
Pre és/vagy onboarding folyamat online rendszerben, online safety oktatás és vizsga
HR folyamatok (self service lehetőség - szabadságigénylés, beosztás, változás bejelentés, egyéb igénylés leadás és válaszadás)
Iratkezelés (pl. workflow, e-sign, iktatás)
E-learning, online képzési-, fejlesztési programok, Online igénybe vehető tanácsadási-, edukációs felületek
Mobilon és desktopon egyaránt elérhető kommunikációs platform (pl. Blue Colibri)
Intranetes kommunikáció (kizárólag desktopról, irodai kollégáknak elérhető)
Virtuális kooperációs csatornák (pl. Teams, Webex, Zoom stb.)
Dolgozói közösségi csoportok vagy csoportos chatek, amelyekben a kollégák szabadon, több témában is kommunikálhatnak egymással (platformon, chatfelületen vagy közösségi felületen)
Technikai eszközök biztosítása (pl. mobiltelefon, laptop, tablet)
Közösségépítő játékok (kvízek, szavazások, tippjáték, mozgáskihívás)
Z generáció
Applikációs kommunikáció
Transzparens kommunikáció az előrelépési lehetőségekről, éves képzési terv
Egyetemi tanulmányok támogatása
Gyakornoki program, hallgatók foglalkoztatása
Hétvégéi munkanap fizetett szabadnapként történő biztosítása
Extra szabadnapok
Távmunka
Flexibilis munkarend
Crosstréning programok (fix szerződéssel, munkavégzés több osztályon)
Trendi irodaberendezés, open office
Játékok (pl. xbox)
Iskolaszövetkezeti munkaviszony létesítése
Trendi csapatépítő programok, csapatversenyek (pl. Ultrabalaton)
Employer branding video (szakmák, karrierlehetőségek bemutatása)
Digitális wellbeing
Egészségnap/egészséghetek
Mentális egészség támogatás
Egészségbiztosítás
e-learning kurzusok
AI hozzáférés támogatása
Munkavállalói kommunikációs platform, intranet
Van lehetőség a vállalatnál egy napon belül orvossal konzultálni
Vannak rendszeres egészségügyi vagy mentál egészségügyi előadások/workshopok - Online vagy offline
Van kidolgozott wellbeing program a cégnél
Elérhetőek az intraneten egészségüggyel vagy mentál egészséggel kapcsolatos tartalmak (blog cikkek, írott anyagok,stb)
Kreatív, innovatív HR megoldások
Munkahelyi ötletláda/igényfelmérés az újító ötletekhez
Brainstorming a kreatív javaslatokról (kiértékelés, megvalósíthatóság, akcióterv)
Elfogadó, ítélkezésmentes, támogató vezetés belső szabályzatban dokumentált módon
360 fokos értékelési rendszer alkalmazása
Munkavállalók jóllétével foglalkozó részleg/ csoport
Nagykövetek, ambassadorok, influencerek jelenléte
Gamifikációs módszertan használata (pl. játék alapú onboarding/ tréning)
Rugalmas műszakbeosztás az egyéni igényekhez alakítva
Törzsidő
Amire büszkék vagyunk
Az elmúlt évek során sokat nőttünk, de nem feledkeztünk meg azokról az értékekről, melyekkel elindultunk. Büszkék vagyunk az emberközpontú kultúránkra, amely 15 éve stabil csapatkohéziót biztosít.

Mivel foglalkozunk
A TOPdesknél egy szolgáltatásmenedzsment-szoftvert fejlesztünk, értékesítünk és támogatunk. Megoldásunkat azért választják ügyfeleink, hogy kiemelkedő szolgáltatásokat tudjanak nyújtani.
Így néz ki az irodánk
Ambassador
Kovács Kristóf

Kristóf Developer Experience Engineerként dolgozik nálunk, amiben fő feladata fejlesztőtársai mindennapi munkájának könnyítése. Különböző eszközök fejlesztésével, ezek karbantartásával támogatja a programozókat. 

Emellett Brand és CSR Ambassadorként is tevékenykedik, fő zászlóvivője munkáltatói márkánk népszerűsítésének és bemutatásának. A tavalyi évben alakult egy lokális CSR csapat, aminek ő a globális kapcsolattartója, és különböző intézkedéseket honosítanak meg a TOPdesk magyar irodájában a fenntarthatóság jegyében. Munkájának köszönhetően juttatásaink sora önkénteskedéssel bővült, vagyis az idei évtől kollégáink munkaidejük 1%-át karitatív tevékenységekre használhatják fel. Kristóf szívügye a a környezetvédelem és a karbonlábnyom csökkentése, így idei 2 külföldi útján is vonatra szállt repülő helyett. Élményeiről blogunkban olvashatsz bővebben. Azóta több belsős fórumon és meetingen is felszólalt a környezetbarát utazás mellett.

Közösségért tett erőfeszítéseink

TOPdesk ebédek

Kéthetente kulináris utazást tartunk és mindenki szabadon válogathat több fogás közül. Az ételek kiválasztásánál gondolunk a vegetáriánus, vegán és különböző érzékenységű kollégáinkra is.

Tematikus hónapok

Évi kétszer tematikus hónapot tartunk, ami a kollégáink felfrissülésére szolgál. Sokszínű programokkal készülünk, pár példa a múltból a teljesség igénye nélkül: hangfürdő, teakóstolás, bruncholás, kakaózás, közös főzés, jóga, meditáció, gardrób- és könyvcsere. 

Borrel

Ez a különleges péntek délutáni társasági esemény összehoz minket, hogy közösen kikapcsolódjunk egy produktív hét után és még jobban megismerjük egymást. Együtt csocsózunk vagy pingpongozunk, mindezek mellett a borhűtőnk gazdag kínálatából is kedvünkre válogathatunk.

Csapatépítők

Minden évben szervezünk egy nyári bulit, karácsonyi bulit, egy évindító meetinget, egy Halloweeni bulit és TOPfarsangot is, amit a cég finanszíroz. Éves keretet biztosítunk a csapatépítőkre is, hogy erősítsük a csapatkohéziót.

Legemlékezetesebb csapatépítőnk

Idén a nyárzáró csapatépítő bulinknak a Horizont Brewery adott otthont, ahol egy üzemlátogatás során bevezettek minket a sörfőzés rejtelmeibe, és megismerhettük, hogyan alakul át a búza, a komló és a maláta ínycsiklandó sörökké. 

A látogatás után egy exkluzív sörkóstolón ízlelhettük meg a főzde különleges finomságait, melyek mindenkit elvarázsoltak.  A napot egy több fogásos svédasztalos vacsora is színesítette. A napot pedig egy karaoke partival zártuk, ahol mindenki megcsillogtathatta tehetségét és közösen énekeltük a kedvenc slágereinket. 

Juttatásaink

🔅Plusz 5 fizetett szabadnap

🔅Fix éves bónusz

🔅Esetleges infláció korrekció és profit sharing

🔅Cafeteria

🔅Medicover egészségbiztosítás

🔅Igazolt távollét szombati munkanapokra (idén augusztus 3., december 7. és 14.)

🔅Céges masszázs

🔅Közösségépítő programok (fizetett közös ebédek, csapatépítők és borrelek)

🔅Munkaidő 1%-a önkénteskedésre használható

🔅All You Can Move SportPass (AYCM)

🔅Kávé- és snackfogyasztás lehetőség

🔅Sabbatical

Karitatív tevékenységeink

Teljes szabadnap véradás esetén

Ha  egy kollégánk elmegy vért adni, akkor törvény szerint jogosult fél nap szabadságra. Mi jutalmazzuk a társadalmi felelősségvállalást, és szeretnénk kollégáink jó cselekedeteit támogatni, így a véradás napja teljes szabadnapként kivehető.

Önkénteskedés

Minden kollégánk munkaidejének 1%-át önkéntes munkára fordíthatja, ez teljes állásban dolgozó kollégáinknál 2,5 napot jelent. Legyen az TOPdesk által szervezett önkéntes akció, vagy egyén által fontosnak tartott ügy, a lényeg az önzetlen segítségnyújtás. Egy kollégánk élménybeszámolója a Sérült Gyermekek Napjáról blogunkban elérhető. 

CSR csapatunk nemrégiben egy menhelyes kutyasétáltatást szervezett, melyet vállalatunk is támogatott több zsák és konzerv kutyaeledellel.

Októberi hónapban szervezünk egy jótékonysági sütisütést, valamit minden évben gardróbcserét is tartunk. Így minden kolléga behozhatja a rég használt ruháit, és válogathat is magának. A megmaradt darabokat pedig rászorulóknak ajánljuk fel.

Díjaink

2020 után tavaly ismét Szerethető Munkahelyek díjasok lettünk Dreamjobs.hu által, sőt még a szakmai zsűri nekünk ítélte oda a Legjobb Juttatások különdíjat is, amelyet a fix éves bónusz, a profitmegosztás, a home office lehetőségnek köszönhetően nyertünk meg, de ami igazán meggyőzte a szakami zsűrit a plusz 5 nap szabadság évente.

Ötödik éve zsinórban nyertük el a TrustRadius "Tech Cares Award" díját. A díjat azoknak a tech cégeknek adják, amelyek kitűntek társadalmi felelősségvállalási (CSR) kezdeményezéseikben.  Büszkék vagyunk arra, hogy azon kevés szoftvergyártók közé tartozunk, akik ilyen sokszor elnyerték ezt a díjat. Továbbra is elkötelezettek vagyunk a pozitív változások előmozdítása mellett! 

Irodai kiskedvencek

Sajnos irodánkban nincs lehetőség állatok tartására, ezért örömmel osztjuk meg egymással a home office-ban készült képeket kutyafotókat.

TOP place to work
TOP place to work

Szabadságot biztosítunk kollégáinknak

Szabadságot adunk arra, hogy saját igényeihez szabja minden kollégánk a munkáját. Értékeljük a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát, ami azt jelenti, hogy nem túlórázunk, és megértjük, ha valaki egy ideig kevesebbet szeretne dolgozni (részmunkaidős lehetőség). Nálunk nem idegen a fizetetlen szabadság kivétele a karrier bármely pontján, ha valaki egy nagyobb pihenőt tartana, vagy csak egy nagyobb utazásra vállalkozna. Juttatási csomagunk tartalma továbbá a plusz 5 nap szabadság, az igazolt távollét szombati munkanapokra, a rugalmas munkavégzés és a fizetett szabadnap apukáknak.

Műanyag palackok visszaváltásával nonprofit szervezetek támogatunk

Irodánkban is lehetséges a műanyag palack visszaváltás, melynek bevételét helyi civil szervezeteknek adományozzuk. Minden negyedévben egy új szervezetet választunk ki, amelyet az összegyűjtött adománnyal támogatunk. Vállalatunk pedig megduplázza a palackok árából származó összeget! 

Odafigyelünk gyermekes kollégáinkra  

Minden szülési szabadságon lévő kollégát támogatunk, így az első időszakban mindenki megkapja a SZÉP-kártya teljes összegét, illetve Medicover biztosítottak maradnak. Az újszülöttek is kapnak egy babacsomagot. A kollégák visszatérését is rugalmasan kezeljük, különös tekintettel a részmunkaidőre.  Az újdonsült apukák 10 nap fizetett szabadságot vehetnek ki gyermekük születése után, ami a TOPdesk alkalmazottai számára 100%-ban térített.

Erős visszajelzés kultúrával rendelkezünk

A TOPdesk alapítása óta nagy hangsúlyt fektet a visszajelzésekre. Olyannyira, hogy mára már bátran kijelenthetjük: egy egész kultúra épült ki köré. Külön tréninget szervezünk ennek erősítésére, és legalább évi két alkalommal 360 fokos teljesítményértékelést tartunk. Hiszünk abban, hogy csak úgy tudunk közösen fejlődni, ha őszintén megosztjuk egymással észrevételeinket, legyen az akár pozitív, akár konstruktív. Ezáltal mindenkit arra bátorítunk, hogy rendszeresen adjon visszajelzést kollegáinak, csapattársainak, akár 1-1 projekt, a mindennapok, vagy féléves-éves értékelések során.

Mindenkit meghallgatunk

Legyél kezdetektől nálunk dolgozó fejlesztő, frissen csatlakozó sales-es diák vagy ügyvezető, nálunk már az első naptól kezdve számít a véleményed. Nyitottak vagyunk az ötleteidre és szeretjük a kezdeményezést, hiszen hiszünk abban, hogy mindig lehet hova fejlődni.

Szakmai fejlődés támogatása

Vállalatunk mindig is elkötelezett volt a munkatársai fejlődése mellett. Legyen szó egy könyv megvételéről, egy online kurzusról vagy egy személyes tréningről, sőt még a külföldi konferenciákon való részvételt is támogatjuk.

Apenkooi fejlesztőinknek

Fejlesztőink a munkaidejük 10%-át olyan általuk választott szakmai témákra fordíthatják, amelyek hozzájárulnak mind a saját, mind pedig a vállalat fejlődéséhez. Ez lehetővé teszi, hogy olyan témákban gyarapítsák tudásukat, ami számukra fontos, ezáltal pedig élvezni tudják a tanulást.

Csocsó, darts, pingpong és flipper az irodában

Ha két meeting között szünetre lenne szükséged, akkor csak szólj egy kollégádnak és szórakozzatok együtt a csocsó vagy pingpong asztalnál, vagy éppen vessz el a The Addams Family témájú flipperünk világában.

Több mint egy évtizede velünk

Több csapattagunk van, akik a kezdetektől fogva a vállalatunkat erősíti, és még mindig ugyanolyan lelkesedéssel vetik bele magukat a munkába a változatos projekteknek, a környezetnek és kultúránknak köszönhetően. Erról szóló blogcikkünket ITT tekintheted meg.

Kép