Bemutatkozás

Az All You Can Move SportPass (AYCM) a Humánpolitika.com Közhasznú Egyesülettel közösen 2019-ben megalapította a beneFit Prize díjat az alábbi 2 tényező mentén:

  • A 24 éve működő AYCM azért tartotta fontosnak a díj életre hívását, mert meggyőződése, hogy ma egy vállalat társadalmi felelősségvállalása a munkavállalói egészségkultúrán kell, hogy alapuljon, hiszen az egészséges életmódra nevelés össztársadalmi érdek, melynek magyarországi elterjedéséhez erőteljesen hozzájárultak az egyre növekvő Klubtagság révén, hiszen megalakulásuk óta több mint 500 ezer embert sikerült rávenniük a rendszeres sportolásra.   

    A szabadidősport területén végzett önkéntes tevékenysége a társadalom számára olyan munka, mellyel közvetlen hatást gyakorol a fogyasztási szokásokra, sőt az általuk kitalált üzleti és értékesítési modellel alakítja azokat, immár divatot és szubkultúrát teremtve.   
     
  • A Humánpolitika.com Közhasznú Egyesület 13. éve a HR szakma kihívásait kutatja, és jelen kor problémáira keresi a megoldásokat.   

    Mivel úgy véli, hogy az a szervezet, mely hatékonyságnövelésre, profitmaximalizálásra törekszik,  annak a munkáltatói gondoskodást, s ebben a legfontosabb szerepet játszó vállalati egészségkultúrát felsővezetői elkötelezettséggel, vállalati szintű stratégiai prioritássá kell tennie, s már nem elég HR-gesztusként gondolni ezekre az intézkedésekre.   

    A vállalati egészségkultúra ugyanis nem csak az egyén szintjén jelenik meg, eredményez produktívabb, kreatívabb, motiváltabb, kevesebbet betegeskedő munkavállalót, hanem értékteremtő spirálként megjelenik a vevői oldalon mint pozitívabb brand-image, mint jobb minőségű szolgáltatás, pénzügyi szinten pedig, mint nagyobb bevétel és kisebb költség, azaz magasabb jövedelmezőség.   

    Makroszinten pedig egészségesebb és boldogabb társadalmat teremt.

E két mezsgye találkozása hívta életre a beneFit Prize díjat, mely pharos kíván lenni a munkaerőpiac mindkét szereplője számára:

  1. A munkavállalók számára:   

    A díj célja, hogy a vállalati gondoskodást láthatóvá tegye, üzenetet küldjön a pályakezdő vagy munkahelyet váltó munkavállalók számára azokról a tényezőkről, melyekről egy álláshirdetésben nem tudnak beszámolni, holott mégis ezek a „rejtett” faktorok segítenek a döntésben, és marasztalják sok évig a dolgozókat az adott vállalatnál, csökkentve ezzel a munkahelyi frusztrációt, stresszt, és az annyira rettegett fluktuációt.   

    Mivel a díjazott munkáltatók védjegyként használhatják a logót, egyrészt magukat pozícionálva, másrészt pedig irányt mutatva a munkavállalók számára, ezzel lerövidítve az álláskeresés procedúráját. A védjegy segít számukra szelektálni a munkáltatók között, hogy könnyen megtalálhatják a nekik való munkahelyet, de leginkább a nekik való munkakörnyezetet.   

    A vállalati egészségkultúra elemei egy regiszterbe kerülnek, s a munkavállaló ezt az alkalmazást használva választhatja ki a számára legbarátságosabb munkahelyet, azon szempontok alapján, melyek személyre szabottan, épp őneki a legfontosabbak.
  2. A munkáltatók számára:   

    Szeretnénk bemutatni és a széles nyilvánosság elé tárni, azon kis-, közép-, nagy-, és gigavállalatokat, kik munkavállalóikat tartják a vállalat legfontosabb és legértékesebb szereplőinek, ezzel erősítve a cég munkaerőpiaci pozícióját a leendő munkatársak bevonzására, s a lojalitás erősítésére a már ott dolgozók számára is.   

    A díjazott vállalatok példaként állhatnak minden sikerre törő szervezet számára, hiszen a jól megtervezett és átgondolt egészségkultúra lojalitást növel, a különlegesség érzetét kelti, s olyan plusz törődést közvetít, mely túlmutat a versenyképes fizetésen és a babzsákon.