Zsűritagok

Dr. Mihalik Zsuzsa
Alapító
beneFit Prize
Bemutatkozás
Dr. Mihalik Zsuzsa az 1999-ben alapított All You Can Move egyik tulajdonosa és máig aktív ügyvezetője.
Az ELTE BTK történelem-filozófia muzeológia…
TovábbBemutatkozás
Dr. Mihalik Zsuzsa az 1999-ben alapított All You Can Move egyik tulajdonosa és máig aktív ügyvezetője.
Az ELTE BTK történelem-filozófia muzeológia szakon szerezte első diplomáját, majd az ELTE ÁJK-n jogi doktori diplomát szerzett.
24 éves AYCM munkássága során elérkezettnek látta az időt, hogy létrehozzon egy díjat beneFit Prize néven, mely azokat a vállalatokat mutatja be, díjazza, majd állítja példaképül, kik komolyan veszik a vállalati gondoskodást, abban az új társadalmi felelősségvállalást látják, ezzel megállítva a munkaerő elvándorlását. A beneFit Prize mozgalommal az alapító másik célja, hogy elérje a döntéshozóknál azon vállalatok adókedvezményben részesítését, kik erőforrásaik egy részét a munkavállalóik testi-lelki egészségébe fektetik.
Felajánlott nyeremény(ek)

Feuertag Ottó
Alapító tulajdonos
Europa Design
Bemutatkozás
Feuertag Ottó az Europa Design alapító tulajdonosa, 29 éve rendez be kimagasló ergonómiájú design bútorokkal munkahelyeket és más közületi tereket. A…
TovábbFelajánlott nyeremény(ek)
A Vállalati jólét programok bevezetéséhez és fenntartásához szükséges munkatársak továbbképzéshez: 1 fő Wellbeing…
TovábbBemutatkozás
Feuertag Ottó az Europa Design alapító tulajdonosa, 29 éve rendez be kimagasló ergonómiájú design bútorokkal munkahelyeket és más közületi tereket. A szakíróként, oktatóként és tanácsadóként ismert kétgyermekes kerékpáros apuka a munkakörnyezetek maximumát támogató WELL minősítés népszerűsítője lett és ennek az ESG – CSR keretrendszerbe foglalásával támogatja progresszív vállalati ügyfeleit!
Felajánlott nyeremény(ek)
A Vállalati jólét programok bevezetéséhez és fenntartásához szükséges munkatársak továbbképzéshez: 1 fő Wellbeing Mentor képzést a Wellbeing Szövetség oktatásában 300.000 Ft értékben.

Schneider Balázs
Alapító tulajdonos
AYCM
Bemutatkozás
Schneider Balázs 1999-től az ALL YOU CAN MOVE SPORTPASS-t forgalmazó cég alapítója és tulajdonosa, aki a mai napig aktívan részt vesz a vállalat életében. …
TovábbFelajánlott nyeremény(ek)
Szakmai különdíjasa részére:
10 db december 1-31 között felhasználható L-es AYCM SportPass…
Bemutatkozás
Schneider Balázs 1999-től az ALL YOU CAN MOVE SPORTPASS-t forgalmazó cég alapítója és tulajdonosa, aki a mai napig aktívan részt vesz a vállalat életében.
Az ALL YOU CAN MOVE SPORTPASS 24 éve áll a munkáltatók és a munkavállalók szolgálatában, segítve a HR-esek, stratégiai döntéshozók munkáját a vállalati wellbeing megteremtésében.
1500+ magyarországi vállalat, közigazgatási szerv dolgozója számára biztosítja az aktív, napi szintű kikapcsolódást az AYCM SportPass által.
Felajánlott nyeremény(ek)
Szakmai különdíjasa részére:
10 db december 1-31 között felhasználható L-es AYCM SportPass

Szegedi Dávid
Sales Manager
Nespresso Professional
Bemutatkozás
36 éves Sales Manager, Nespresso Professional Divízió, Lyreco CE, SE
A Lyreco multinacionális irodaellátó vállalatnál területi képviselőként kezdtem pályafutásomat, később sales trénerként is tapasztalatokat szereztem. 2018-tól a Nespresso Professional 9 fős hazai csapatát vezetem Sales Managerként.
A magyarországi Nespresso Professional tulajdonképpen egy cég a cégben, hiszen a Lyreco irodaellátó profilja mellett mi nem csak kávégépet és hozzátartozó kapszulát értékesítünk, hanem egy komplex üzleti szolgáltatást. A modern design-t, kiváló alapanyagokat és csúcstechnológiát ötvöző termékeink, úgy gondolom, teljes mértékben alkalmazkodni tudnak a modern és flexibilis munkahelyek, vendéglátóipari egységek és szálláshelyek ügyfeleinek egyedi igényeihez. Az irodai szolgáltatások mellett a hazai gasztronómiai életben is jelen vagyunk, számos fine-dining étterem, 4, illetve 5 csillagos szálloda tette le mellettünk a voksát.
Sokat köszönhetünk a gépeknek és a technikának, de a pörgős napok végén mégis az emberek a legfontosabbak. És persze az élmények, amiket a kávézáson keresztül adunk és kapunk.
Felajánlott nyeremény(ek)
Szakmai pályázat díjazottjainak részére:
Értékes Nespresso csomag, amelynek tartalma:
*
1 db Zenius Pro 100 kávégép
*
200 db Nespresso Professional kávékapszula válogatás az 5 legnépszerűbb termékünkből
*
1 db Aeroccino 3 tejhabosító készülék


Barathi Tamás
Alapító, ügyvezető
Blue Colibri
Bemutatkozás
Több mint 10 éve dolgozom a HR kommunikáció területén. Ezalatt az idő alatt részt vettem számos közép és nagyvállalat employer branding és toborzási…
TovábbFelajánlott nyeremény(ek)
Felajánlott díjainkkal szeretnénk hozzájárulni a díjazott vállalatok hatékony kommunikációs, képzési és közösség építési…
TovábbBemutatkozás
Több mint 10 éve dolgozom a HR kommunikáció területén. Ezalatt az idő alatt részt vettem számos közép és nagyvállalat employer branding és toborzási kampányainak kialakításában, több száz videót forgattunk, több ezer új munkavállaló felvételéhez nyújtottunk kommunikációs segítséget.
2019-ben alapítottam másodmagammal a Blue Colibrit, mellyel az volt a célunk, hogy rugalmas keretrendszert adjunk a HR és kommunikációs csapatok kezébe munkavállalóik direkt elérése, informálása, oktatása céljából.
Számomra nagyon fontos a vállalaton belüli közösségépítés, egymás motiválása, a közös élmények keretrendszerének kialakítása.
A Blue Colibri Employee Platformmal több mint 120 vállalat 90.000 munkavállalójának mindennapjaira vagyunk hatással és segítjük a napi kommunikációt, adminisztrációt, képzéseket és a vállalati egészségprogramok koordinálását is. Örömmel tölt el, hogy ügyfeleink nagy része már a rendszerünkön keresztül szervezi az éves mozgás vagy épp CSR kihívásokat, funkcióink segítségével eseti vagy akár folyamatos munkavállalói wellbeing programokat épít fel.
Felajánlott nyeremény(ek)
Felajánlott díjainkkal szeretnénk hozzájárulni a díjazott vállalatok hatékony kommunikációs, képzési és közösség építési folyamataihoz.
Kisvállalati kategória szakmai különdíjasa részére:
Blue Colibri HR digitalizációs, belső kommunikációs és képzési csomag (BC PRO + ACADEMY) 1 évre díjmentesen
Középvállalati kategória szakmai különdíjasa részére:
Blue Colibri HR digitalizációs, belső kommunikációs és képzési csomag (BC PRO + ACADEMY) 1 évre díjmentesen
Nagyvállalati kategória szakmai különdíjasa részére:
Blue Colibri Engagement csomag (BC Engagement) 1 évre díjmentesen
Gigavállalati kategória szakmai különdíjasa részére:
Blue Colibri Engagement csomag (BC Engagement) 1 évre díjmentesen

Csoknyainé Horváth Gertrud
Ügyvezető, HR Osztályvezető
dm
Bemutatkozás
Közgazdász, a Külkereskedelmi Főiskolán végzett külgazdasági szakon, nemzetközi marketing szakirányon.
25 éve dolgozik a dm-nél, kezdetben Értékesítési területi vezetőként, majd Szortiment menedzserként, 2017 óta tölti be az Ügyvezetői pozíciót, emellett HR Osztályvezető, illetve Régiós Vezetői feladatokat is közvetlenül ellát.
Felajánlott nyeremény(ek)
Szakmai különdíjasa részére:
350.000 Ft értékű dm ajándékkártya
Kisvállalati kategória szakmai díjazottja részére:
50.000 Ft értékű dm ajándékkártya
Középvállalati kategória szakmai díjazottja részére:
100.000 Ft értékű dm ajándékkártya
Nagyvállalati kategória szakmai díjazottja részére:
200.000 Ft értékű dm ajándékkártya
Gigavállalati kategória szakmai díjazottja részére:
300.000 Ft értékű dm ajándékkártya


Heffler Andrea
Tulajdonos, szakmai vezető
SkillON
Bemutatkozás
Több, mint 20 éves szervezetfejlesztői munkám során dolgoztam és dolgozom KKV-val, multi cégekkel és államigazgatási szervekkel is, ahol különböző módszertanokkal támogatjuk az egyént és/vagy a szervezetet céljaik elérésben.
Minden munkám egy különleges kihívás számomra, ahol személyiségemmel, gyakorlatommal, tapasztalatommal támogatom a résztvevőket egyéni vagy csoportos fejlődésükben. Egyéni fejlesztési munkáim mellet, csoportos képesség-, és készségfejlesztéseket, workshopokat, action learningeket és team coachingokat viszek.
Szakmai vezetőként a folyamatok felépítéséért, a fejlesztési programok összeállításáért, a tematikák kidolgozásáért, a partnerekkel történő kapcsolattartásért, a magas minőségű munka megvalósításáért felelek.
Hiszem és tapasztalom a munkámból adódó változást, fejlődést. Minden folyamatomban ez a hit vezet és viszi sikerre az ügyfelekkel közös folyamatainkat. Hálás vagyok, hogy ilyen bizalmat kapok az ügyfeleimtől nap, mint nap és részese lehetek ezeknek a valódi csodáknak. Módszertanom alapját a valódi témák, valódi kérdések megtalálása adja, melyre építve jut el az ügyfél /szervezet a valódi megoldásaihoz.
Felajánlott nyeremény(ek)
A SkillON Kft. Különdíja egy felejthetetlen csapatépítő nap megvalósítása és hozzá egy különleges helyszín biztosítása a 4*-os GRAND HOTEL ESZTERGOM-ban (a rendezvény időtartama 8 óra, maximum résztvevői létszáma: 250 fő)
Az egyedi program és a biztosított a helyszín/terembérlet értéke 2.800.000,-Ft.
(A felajánlás az étkezést, utazási költséget, szállást nem tartalmazza.)

Tarcsa Dorottya
Wolt for Work menedzser
Wolt
Bemutatkozás
34 éves, Wolt for Work menedzser
2019-ben, nem sokkal a Wolt magyarországi indulása után csatlakoztam a csapathoz. Eleinte az éttermes…
TovábbFelajánlott nyeremény(ek)
Szakmai különdíjasa részére:
500.000 Ft értékű Wolt for Work céges kredit
Bemutatkozás
34 éves, Wolt for Work menedzser
2019-ben, nem sokkal a Wolt magyarországi indulása után csatlakoztam a csapathoz. Eleinte az éttermes csapatban dolgoztam, majd három évvel ezelőtt elindítottuk a Wolt for Work szolgáltatást, ami kifejezetten vállalatok számára nyújt segítséget a céges ételrendelésekben és az irodai mindennapokhoz szükséges termékek (a tisztítószerektől kezdve a papír-írószer termékekig) beszerzésében. A Wolt for Work üzletág vezetőjeként kiemelt feladataim az üzletfejlesztés és a piaci terjeszkedés elősegítése, ugyanakkor a meglévő ügyfeleinkkel való kapcsolattartás is nagy hangsúlyt kap mindennapjaimban. Mivel a Wolt for Work is eleve arról szól, hogy egy irodába étel = öröm kerüljön, ezért vezetőként sokkal jobban érintett vagyok abban, hogy emberek hogyan dolgoznak, vagy úgy egyáltalán mitől boldogok munka közben.
Az ügyfélkörünk változatos, a hagyományos nagyvállalatoktól kezdve a kreatív ügynökségekig és a dinamikus startupokig terjed. Kiemelt figyelmet szentelünk az ügyfelek igényeinek megértésére és az azokhoz igazodó legmegfelelőbb megoldások kialakítására.
Felajánlott nyeremény(ek)
Szakmai különdíjasa részére:
500.000 Ft értékű Wolt for Work céges kredit

Horváth Krisztina
HR Leader
FrieslandCampina Service Centre EMEA
Bemutatkozás
Közgazdász / HR szakon végzett, 2004-ben kezdett HR vonalon dolgozni az IBM akkor induló európai HR Shared Services Centerében Budapesten. 14 éves IBM-es…
TovábbFelajánlott nyeremény(ek)
Szakmai különdíjasa részére:
Minibár FrieslandCampina termékekkel megtöltve.
Bemutatkozás
Közgazdász / HR szakon végzett, 2004-ben kezdett HR vonalon dolgozni az IBM akkor induló európai HR Shared Services Centerében Budapesten. 14 éves IBM-es pályafutása alatt különböző HR területeken szerzett vezetői tapasztalatot. Karrierjének fontosabb állomásai az IBM európai HR Shared Services Center vezetése illetve jelentős globális IBM HR outsourcing szerződések leadership pozíciói. 2020 februárja óta a FrieslandCampina európai Shared Services Centerének HR vezetője. Kiemelten fontosnak tartja az emberközpontú vállalati kultúrát és a munkavállalói elégedettséget amelyek zálogai a sikeres céges teljesítménynek.
Felajánlott nyeremény(ek)
Szakmai különdíjasa részére:
Minibár FrieslandCampina termékekkel megtöltve.

Benkő Vilmos
Country Menedzser
Salarify
Bemutatkozás
Benkő Vilmos befektető, TED Talk előadó, az Amerikai Kereskedelmi Kamara volt elnöke, aki részese volt világ egyik legsikeresebb ATM hálózatának, az Euronet…
TovábbFelajánlott nyeremény(ek)
A Salarify csapatával a díjazott vállalatok kiemelkedő pénzügyi well-being programjaihoz szeretnénk új elemekkel…
TovábbBemutatkozás
Benkő Vilmos befektető, TED Talk előadó, az Amerikai Kereskedelmi Kamara volt elnöke, aki részese volt világ egyik legsikeresebb ATM hálózatának, az Euronet indulásának. Az üzleti retorika úttörője, a Speak Academy és a Toastmasters Hungary megalapítója. A Salarify indulása óta oszlopos csapattag, kezdetben tanácsadóként, az idei évtől pedig country menedzserként vezeti be a hazai vállalatokat a pénzügyi well-being és juttatások világába, a Salarify színeiben.
Felajánlott nyeremény(ek)
A Salarify csapatával a díjazott vállalatok kiemelkedő pénzügyi well-being programjaihoz szeretnénk új elemekkel hozzájárulni:
Kisvállalati kategória szakmai különdíjasa részére:
Salarify Pay Lite ledolgozott bérhozzáférés platform, 1 évig ingyenesen*
Középvállalati kategória szakmai különdíjasa részére:
Salarify Pay Lite ledolgozott bérhozzáférés platform, 1 évig ingyenesen*
Nagyvállalati kategória szakmai különdíjasa részére:
Salarify Pay ledolgozott bérhozzáférés platform, 1 évig ingyenesen*
Vállalati pénzügyi well-being felmérés kielemzéssel és tanácsadással
Gigavállalati kategória szakmai különdíjasa részére:
Salarify Pay ledolgozott bérhozzáférés platform, 1 évig ingyenesen*
Vállalati pénzügyi well-being felmérés kielemzéssel és tanácsadással
*bérszámfejtő szoftver és banki partner függvényében
Partnerek

Europa Design
Bemutatkozás
Az Europa Design 3 évtizede foglalkozik professzionális munkahelyek és más vegyes funkciójú -oktatás, kultúra, egészségügy ,vendéglátás- beltéri és kültéri terek optimális, berendezésével és további ergonómiai kiegészítő szállításával.
Tanácsadási szolgáltatásunk a WORKS WELL név alá rendeztük , mely…
TovábbEuropa Design
Bemutatkozás

Az Europa Design 3 évtizede foglalkozik professzionális munkahelyek és más vegyes funkciójú -oktatás, kultúra, egészségügy ,vendéglátás- beltéri és kültéri terek optimális, berendezésével és további ergonómiai kiegészítő szállításával.
Tanácsadási szolgáltatásunk a WORKS WELL név alá rendeztük , mely keretrendszer támogatja az ESG pontok megszerzését és további CSR megoldásokat is. Ebben a munkában ,WELL minősítés alapelvei valamint a WHO -Wellbeing értékrendje szerinti tanácsadásban tudjuk integráltan támogatni személyre szabottan vállalati megbízóinkat minél magasabb employer branding értékek elnyerésében.
Összefogjuk tehát az épített környezeti szektor ( ingatlan és tervezői) valamint a felhasználói jólétet támogató ( HR., tanácsadói) piac szereplőit, és biztosítjuk az egyensúlyt és ideális együttműködést közöttük.
A fizikai környezet kialakításában Több mint 40 nemzetközi gyártó- közöttük a jelenlegi piacvezető MIllerKnoll kimagasló ergonómiájú megoldásaitval - és számtalan hazai és nemzetközi smart megoldással biztosítjuk a megfelelő stratégia megvalósulását és visszamérhetőségét is!
További információk itt:
https://www.europadesign.hu/rolunk/

AYCM
Bemutatkozás
Az AYCM SportPass az ország szinte minden sportlétesítményében felhasználható, ezzel segítve a munkavállalókat a napi stressz oldásában, a testi-lelki egészség megőrzésében, s a vállalatokat a fluktuáció minimalizálásában, a lojalitás erősítésében, és a betegszabadság napjainak csökkentésében.
AYCM
Bemutatkozás

Az AYCM SportPass az ország szinte minden sportlétesítményében felhasználható, ezzel segítve a munkavállalókat a napi stressz oldásában, a testi-lelki egészség megőrzésében, s a vállalatokat a fluktuáció minimalizálásában, a lojalitás erősítésében, és a betegszabadság napjainak csökkentésében.

Nespresso Professional
Bemutatkozás
A Nespresso márka szerte a világon egyet jelent a minőségi kávéélményekkel. A tökéletes kávéélmény nem a véletlen műve, hanem tudatos, kompromisszumokat nem ismerő munka eredménye, amely minden egyes csészében magában hordozza a kávé iránti szenvedélyünket.
A Nespresso-nál hiszünk abban, hogy a kávé jó dolgok…
TovábbNespresso Professional
Bemutatkozás

A Nespresso márka szerte a világon egyet jelent a minőségi kávéélményekkel. A tökéletes kávéélmény nem a véletlen műve, hanem tudatos, kompromisszumokat nem ismerő munka eredménye, amely minden egyes csészében magában hordozza a kávé iránti szenvedélyünket.
A Nespresso-nál hiszünk abban, hogy a kávé jó dolgok mozgatórugójává válhat, és pozitív hatással lehet vásárlóinkra, a velünk dolgozó kávétermelőkre, a Földre és a természetre. Kötelességünk biztosítani a kávé – és a tőle függő közösségek – jövőjét, ezért már 30 éve a fenntarthatóság iránti törekvésünk határozza meg mindazt, amit teszünk. A Nespresso Professional rendszer precíz mennyiségű őrölt kávét, vizet és energiát használ egy csésze kávé elkészítéséhez, ami optimalizálja az élelmiszer-, víz- és energiafelhasználást. A rendszer megelőzi a kávé, a víz és az energia pazarlását, és ez nem csak ellensúlyozza az adagolt kávéhoz használt csomagolást, hanem további többletet jelent. A Nespresso a kezdetek óta elkötelezett az újrahasznosítás iránt, ezért is választottuk az alumíniumot kapszuláink és kávépárnáink alapanyagául. Kávépárnáink a kávé elkészítése után is értéket képviselnek. A Nespresso világméretű kapszula-gyűjtőrendszert épített ki a kapszulák újrahasznosítására, amely mára már 70 országban elérhető. A Nespresso Magyarországon több mint 10 éve gyűjti a használt alumínium kávékapszulákat Boutique-jaiban, 2017-től pedig vásárlóik a megrendeléseik kézbesítésekor a futárszolgálattal is visszaküldhetik használt kapszuláikat, illetve leadhatják őket az átvételi pontokon is. Hazánkban a vásárlók 100%-a számára elérhető valamilyen újrahasznosítási lehetőség.
A magyarországi Nespresso Professional tulajdonképpen egy cég a cégben. A Lyreco nemzetközi irodai szektorban értékesítő vállalathoz tartozunk, amely világszerte 42 országban van jelen, köztük Magyarországon is.
A Nespresso Professional számára előny a Lyreco hosszú évek során felépített logisztikai és ügyfélszolgálati rendszerének megbízható háttere és használata. A céges ügyfelek számára mindkét márka biztosíték a minőségre és a prémium ügyfélkezelésre.

Blue Colibri
Bemutatkozás
2019-ben alapítottam másodmagammal a Blue Colibrit, mellyel az volt a célunk, hogy rugalmas keretrendszert adjunk a HR és kommunikációs csapatok kezébe munkavállalóik direkt elérése, informálása, oktatása céljából.
Számomra nagyon fontos a vállalaton belüli közösségépítés, egymás motiválása, a közös élmények…
TovábbBlue Colibri
Bemutatkozás

2019-ben alapítottam másodmagammal a Blue Colibrit, mellyel az volt a célunk, hogy rugalmas keretrendszert adjunk a HR és kommunikációs csapatok kezébe munkavállalóik direkt elérése, informálása, oktatása céljából.
Számomra nagyon fontos a vállalaton belüli közösségépítés, egymás motiválása, a közös élmények keretrendszerének kialakítása.
A Blue Colibri Employee Platformmal több mint 120 vállalat 90.000 munkavállalójának mindennapjaira vagyunk hatással és segítjük a napi kommunikációt, adminisztrációt, képzéseket és a vállalati egészségprogramok koordinálását is. Örömmel tölt el, hogy ügyfeleink nagy része már a rendszerünkön keresztül szervezi az éves mozgás vagy épp CSR kihívásokat, funkcióink segítségével eseti vagy akár folyamatos munkavállalói wellbeing programokat épít fel.

dm
Bemutatkozás
A dm 14 országban van jelen Európában, Magyarországon 1993-ban nyitottuk meg első üzletünket, ma már 263 üzlettel és 3200 munkavállalóval rendelkezünk.
Az üzletláncunk jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcainkon több mint 13.000 terméket kínálunk a szépségápolás és az egészségmegőrzés…
Továbbdm
Bemutatkozás

A dm 14 országban van jelen Európában, Magyarországon 1993-ban nyitottuk meg első üzletünket, ma már 263 üzlettel és 3200 munkavállalóval rendelkezünk.
Az üzletláncunk jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcainkon több mint 13.000 terméket kínálunk a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében.
Elköteleződtünk a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett, és nagy figyelmet fordítunk arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát.
Elnyertük, immáron 4. alkalommal, a „Megbízható Munkaadó“ címet a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara pályázatán a 2023-2024-es évre is, illetve 2023-ban Kiemelkedően Családbarát Hely Díjat vehettünk át a Családbarát Magyarország Központ Védjegy gáláján.

SkillON
Bemutatkozás
SkillON - a fejlesztés művészete
A SkillON Kft-t 2015-ben hívta életre az a szándék, hogy ügyfeleinknek a humán vagyon gazdálkodását oly módon segítsük, hogy az VALÓDI EREDMÉNYEKET, ÜZLETI SIKERT, PROFITOT hozzon számukra. Az elmúlt több mint 8 év sikerét hiteles és magasan képzett kiváló…
TovábbSkillON
Bemutatkozás

SkillON - a fejlesztés művészete
A SkillON Kft-t 2015-ben hívta életre az a szándék, hogy ügyfeleinknek a humán vagyon gazdálkodását oly módon segítsük, hogy az VALÓDI EREDMÉNYEKET, ÜZLETI SIKERT, PROFITOT hozzon számukra. Az elmúlt több mint 8 év sikerét hiteles és magasan képzett kiváló szakembereinknek és ügyfeleink bizalmának, elégedettségének köszönhetjük. Az életben minden folyamatos változásban van, így ennek természetes és szükséges velejárója a megújulás.
Hisszük, hogy a humán erőforrás professzionális működtetése a tervezhető profit egyik legfontosabb alappillére.
„MEGFELELŐ EMBER A MEGFELELŐ HELYEN” záloga az innovációnak, a jól működő folyamatoknak, a szakmai-, üzleti- és emberi sikernek. Coaching, tréning és workshop tevékenységünk, valamint egyedi csapatépítőprogramjaink felkészíti Önt és kollégáit a kidolgozott stratégia és üzleti terv, hatékony működtetésére. Amikor már tudja, hogy mit és hova, mi együtt gondolkodunk Önnel, a kivel és hogyan kérdésekben.
Számunkra a SIKER mértékegysége a munka öröme és eredménye. Öröm, mert a jó helyen és jól végzett munka szellemi kihívást, személyes fejlődést, emberi és szakmai megelégedettséget és életenergiát ad.

Wolt
Bemutatkozás
A Wolt for Work a Wolt üzletága, amely újszerű lehetőséget kínál a cégeknek arra, hogy a város legjobb helyeitől rendeljenek ételeket és élelmiszereket akár mindennapi felhasználásra, akár meetingekre vagy rendezvényekre, vagy a dolgozói juttatás részeként.
Az ételek mellett a Wolt for Work…
Wolt
Bemutatkozás

A Wolt for Work a Wolt üzletága, amely újszerű lehetőséget kínál a cégeknek arra, hogy a város legjobb helyeitől rendeljenek ételeket és élelmiszereket akár mindennapi felhasználásra, akár meetingekre vagy rendezvényekre, vagy a dolgozói juttatás részeként.
Az ételek mellett a Wolt for Work platformon irodai konyhák felszerelése, tisztasági szerek rendelése és még sok egyéb szolgáltatás is elérhető, amelyek hozzájárulnak az irodai élet minőségének javításához.
A könnyen kezelhető felületen egy helyen menedzselhető és követhető az adminisztráció, a költségvetés, a rendelések egyéb részletei (ételkategóriák, termékkategóriák, rendelési időablakok) és a számlázás, a dedikált ügyfélszolgálat pedig folyamatosan a partnerek rendelkezésére áll.

FrieslandCampina Service Centre EMEA
Bemutatkozás
A FrieslandCampina Service Centre EMEA Kft. 2017 óta működik Budapesten a cég európai pénzügyi és beszerési központjaként, melynek fő tevékenységi köre számviteli, adózás előkészítő, könyvviteli és beszerzési szolgáltatások nyújtása, Shared Services Center modellben.
A FrieslandCampina a…
FrieslandCampina Service Centre EMEA
Bemutatkozás

A FrieslandCampina Service Centre EMEA Kft. 2017 óta működik Budapesten a cég európai pénzügyi és beszerési központjaként, melynek fő tevékenységi köre számviteli, adózás előkészítő, könyvviteli és beszerzési szolgáltatások nyújtása, Shared Services Center modellben.
A FrieslandCampina a világ egyik legnagyobb, szövetkezeti alapon működő tejipari vállalata, amelyet 1880-ban alapították Hollandiában. A Royal FrieslandCampinának világszerte 80 gyára van, termékeit a világ 100 országában lehet megvásárolni, Magyarországon például a Milli vagy a Pöttyös márka tartozik a cég portfóliójába. Tevékenysége elismeréseként a holland anyacég a holland királyi családtól a Royal címet is elnyerte.
A Shared Services Centerek világa sokszínű, igy büszkék vagyunk arra, hogy szervezetünkben, a FrieslandCampina Service Centre EMEA Kft.-ben majd 20 különböző nemzetiségű, életkorú és hátterű munkatársunk más és más hozzáadott értékkel gazdagítja a csapatmunkát.
Kollégáink nagyobb része Y/Z generációs munkavállaló, akiknek sajátosága és erőssége a technológiai tudatosság, a fejlődés iránti folytonos vágy, a diverzitás és inkluzivitás, így kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a vállalati környezetben és a támogatási rendszerben az ő igényeiket is maximálisan figyelembe vegyük.
Több tevékenységgel is támogatjuk a Gen Z munkavállalókat, mint például csapatépítő / közösségformáló tevékenységek szervezése, amik segítik erősíteni az együttműködést és munkahelyi kapcsolatok kialakítását, vagy a folyamatos tanulás és fejlődés lehetőségét biztositó fejlesztési programok . Fontos továbbá, hogy rugalmasságot biztosítunk mind a munkakörnyezetben, mind a munkaidőben, megadva ezzel is a lehetőséget a munka és megánélet egyensúlyának kialakításához.
Összeségében tehát, kiemelt érdeklődéssel fordulunk a Z generációs munkavállalók felé és fontosnak tartjuk azt az új szemléletet és kompetenciát, amellyel ők adhathatnak hozzáadott értéket cégünk működéséhez illetve örömmel támogatjuk szakmai fejlődésüket.

Salarify
Bemutatkozás
A Salarify (Swipe Technologies Kft.) 2019-ben alakult, az egyik első Earned Wage Access (EWA) szereplőként a régióban. A cég zászlóshajója, a Magyarországon piacvezető Salarify Pay lehetővé teszi, hogy a munkavállalók a szokásos havi fizetés helyett, igényeiknek megfelelően…
TovábbSalarify
Bemutatkozás

A Salarify (Swipe Technologies Kft.) 2019-ben alakult, az egyik első Earned Wage Access (EWA) szereplőként a régióban. A cég zászlóshajója, a Magyarországon piacvezető Salarify Pay lehetővé teszi, hogy a munkavállalók a szokásos havi fizetés helyett, igényeiknek megfelelően lehívják a már ledolgozott idővel arányos bérüket. A cég legújabb termékének köszönhetően pedig búcsút inthetünk a papíralapú jövedelemigazolásoknak: A Verify lehetővé teszi a munkavállalók számára, hogy jövedelemigazolásukat egyszerűen és azonnal megoszthassák az illetékes pénzügyi intézménnyel. Nincs szükség a HR, vagy a bérszámfejtési osztály közreműködésére. Célunk, hogy hozzáférést biztosítsunk minden európai munkavállaló számára egy új, innovatív pénzügyi ökoszisztémához. Mindezt munkavállalói juttatások formájában, támogatva a dolgozókat személyes pénzügyi céljaik elérésében.