MGI-BPO

2 szavazat
Mottó, misszió
Célunk egy rugalmas, támogató közösség építése, amely segíti tagjaink egyéni fejlődését.
Cégméret
Kisvállalat (25-100 fő)
Iroda címe
1146 Budapest,
Zichy Géza utca 5
Juttatásaink Gondoskodó Vállalatként
Sportoltatás
Sporteseményeken/versenyeken nevezési díj támogatás
AYCM munkavállalói finanszírozással
Sportnap
Egészségtudatos étkeztetés
Gyümölcs- / zöldségnap
Alternatív menük (laktóz-/tej-/gluténmentes, vegetáriánus és vegán)
Szűrt víz / italautomata biztosítása
Egészséges snack
Munkakörnyezet
Magas ergonómiájú szinkronmechanikás munkaszék (állítható ülőlap és deréktámasz magasságú)
Állítható magasságú asztal vagy monitor emelőkar illetve notebook emelő minimum az asztalok felénél
Természetes fényhez közeli (maximum 5 méterre) munkaállomások száma minimum 80%
Asztal / tárgyaló / közösségi tér foglalására szoftver / applikáció, amely valós időben tájékoztat az iroda és home office felhasználókról
Kerthelyiség / terasz / park
Élő növényfal vagy egyéb biofíliai megoldások, motívumok
Külső szakember által gondozott kaspós szobanövények
Mentál-wellness
Munka-magánélet egyensúly programok
Dolgozói elégedettség mérés
Coaching szemléletű vezetés
Kikapcsolódást segítő pihenőtér kialakítása (pl. relaxációs szoba, masszázs fotel)
Pihenés és rekreáció
Saját kávézó/bár
Szűrt víz/ásványvíz
Játékterem (pl. csocsó, xbox, pingpong, biliárd, darts)
Pihenőszoba/pihenősarok
Irodai masszázs vagy masszázsfotel
Teafilter biztosítása
Csapatépítő programok rendszeresen (online/onsite, kulturális, bowling, ottalvós, hangterápia)
Fizetés nélküli kiegészítő szabadság
Kreatív foglalkozások (workshopok, könyvklub, kézműves foglalkozások stb.)
Jogbiztonság
Írásban rögzített, aktuális belső szabályzatok, folyamatleírások és eljárásrendek a felelősségi körök megjelölésével
Etikus üzletre vonatkozó kódex
Magatartási kódex
Külső jogi tanácsadó
Adatkezelési szabályzat (GDPR kompatibilis)
Adatkezelési gyakorlat (adatvédelmi incidensek kezelése)
Adatmegőrzési politika
Intézkedések a cég informatikai rendszereinek és a személyes adatok és üzleti információk biztonsága érdekében
Fenntarthatóság és CSR
Közösségi szerepvállalás és adakozás (pl. UNICEF, Greenpeace, helyi kórházak, iskolák, óvodák)
Szelektív szemétgyűjtés a munkahelyen (pl. újrahasznosítható-, komposztálható-, veszélyes hulladék)
Irodai termékek felhasználásának minimalizálása/ újrahasznosítás (e-számla, elektronikus aláírás, nyomtatópapír optimalizálás, újrahasznosított papírhasználat, kézszárító, nyomtató tonerek gyűjtése, használt kapszula gyűjtés)
Egyszerhasználatos műanyag visszaszorítása, újrahasznosítható termékek használata legalább 50%-ban
Vízfelhasználás optimalizálása (pl. mozgásérzékelő szaniterek, mosogatógép)
Edukáció
Karrier orientációs program
Mentor/buddy rendszer
Onboarding program
Talent management fejlesztések
Szakmai képzések
Soft skill tréningek
E-learning anyagok
Friss diplomás program
Külföldi/belföldi tanulmányút
Nyelvtanulási támogatás
Családbarát
Házasságkötés esetén nászajándék vagy fizetett többletszabadság
Családi nap szervezése
Kapcsolattartás a kismamákkal az otthon töltött idő alatt
Munkaidőre/távmunkára vonatkozó kedvezmények
Esélyegyenlőség
Távmunka és HO. lehetőség
Pályakezdők támogatása
Gyakornoki helyek biztosítása
Részmunkaidős foglalkoztatás
Béren kívüli juttatások
A juttatási rendszerünk üzemeltetésének teljes költsége kedvezőbb, mintha azt bérben fizetnénk ki dolgozóink részére.
Digitalizáció
Pre és/vagy onboarding folyamat online rendszerben, online safety oktatás és vizsga
HR folyamatok (self service lehetőség - szabadságigénylés, beosztás, változás bejelentés, egyéb igénylés leadás és válaszadás)
Iratkezelés (pl. workflow, e-sign, iktatás)
E-learning, online képzési-, fejlesztési programok, Online igénybe vehető tanácsadási-, edukációs felületek
Mobilon és desktopon egyaránt elérhető kommunikációs platform (pl. Blue Colibri)
Intranetes kommunikáció (kizárólag desktopról, irodai kollégáknak elérhető)
Virtuális kooperációs csatornák (pl. Teams, Webex, Zoom stb.)
Rendszeres dolgozói hírlevél (email)
Dolgozói közösségi csoportok vagy csoportos chatek, amelyekben a kollégák szabadon, több témában is kommunikálhatnak egymással (platformon, chatfelületen vagy közösségi felületen)
Technikai eszközök biztosítása (pl. mobiltelefon, laptop, tablet)
Közösségépítő játékok (kvízek, szavazások, tippjáték, mozgáskihívás)
Z generáció
Applikációs kommunikáció
Fiatal Vezető projekt/Utánpótlás program
Egyetemi tanulmányok támogatása
Gyakornoki program, hallgatók foglalkoztatása
Távmunka
Flexibilis munkarend
Trendi irodaberendezés, open office
Fesztivál/koncert/rendezvény (pl. autóverseny) belépők/kedvezmények
Nyílt nap, karriernap
Trendi csapatépítő programok, csapatversenyek (pl. Ultrabalaton)
Employer branding video (szakmák, karrierlehetőségek bemutatása)
Digitális wellbeing
e-learning kurzusok
AI hozzáférés támogatása
Munkavállalói kommunikációs platform, intranet
Kreatív, innovatív HR megoldások
Brainstorming a kreatív javaslatokról (kiértékelés, megvalósíthatóság, akcióterv)
A jóváhagyott tervek megvalósításának nyomon követése
360 fokos értékelési rendszer alkalmazása
Rugalmas műszakbeosztás az egyéni igényekhez alakítva
Amire büszkék vagyunk
Büszkék vagyunk támogató csapatunkra, a családbarát kultúránkra, és arra, hogy folyamatos szakmai fejlődést biztosítunk kollégáinknak. Elkötelezettek vagyunk a magas színvonalú szolgáltatások nyújtása mellett, miközben emberközpontú megközelítésünkkel segítjük ügyfeleink és munkatársaink sikerét.
Mivel foglalkozunk
A küldetésünk, hogy kiváló minőségű könyvvizsgálati, könyvelési és adótanácsadási szolgáltatásokat nyújtsunk, amelyek túlmutatnak a számokon. Rugalmasan alkalmazkodunk ügyfeleink egyedi igényeihez a szakmai standardok és jogszabályok keretein belül, és ugyanezt a rugalmasságot biztosítjuk munkatársainknak is a munkaszervezés terén. Innovatív megoldásokkal segítjük ügyfeleinket pénzügyi céljaik elérésében. Elkötelezettek vagyunk az egyéni és közösségi fejlődés elősegítésében, és támogató környezetet biztosítunk mind ügyfeleink, mind munkatársaink számára. Mindezt a legmagasabb szintű szakmai integritás és megbízhatóság mellett tesszük, hogy hozzájáruljunk a fenntartható növekedéshez és közös haladáshoz.
Így néz ki az irodánk
Közösségért tett erőfeszítéseink

Részt vettünk a Hív a Duna eseményen, ahol az elődöntőben az első helyezést szereztük meg, majd a döntőben a harmadik helyen végeztünk.

Legemlékezetesebb csapatépítőnk

Tavaly az irodánk adott otthont a céges karácsonyi ünnepségünknek, ahol teljes létszámban együtt ünnepelhettünk. Külön öröm volt, hogy köszönthettük a jubiláló kollégáinkat is, akik már 3, 5, 8, 10, 15, illetve 18 éve erősítik csapatunkat.

Juttatásaink

Az üzleti szezon során, amikor a feszültség a tetőfokára hág, és mindenki az utolsó pillanatokban finomítja a beszámolókat, kitartás sütikkel lepjük meg a kollégákat, hogy egy kis mosolyt csempésszünk a napjukba.

Díjaink

Sokat dolgozunk azon, hogy élhető és szakmailag tartalmas munkahelyet hozzunk létre. Ezen törekvéseinket mások is elismerik.

Többször megkaptuk a családbarát vállalat címet, de 2018-ban mi voltunk az Év Családbarát Vállalata. Szerethető munkahely cím sokszoros tulajdonosai vagyunk és emellett számtalanszor voltunk már a Felelős foglalkoztatók is.